Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
- Data zamieszczenia: 2012-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
REGON: 00052333000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl www.bip.lapy.podlasie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie bazy dydaktycznej czterech szkół podstawowych z projektu POKL Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej czterech szkół podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Łapy w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w 4 częściach. 2. Wykonawca doposaży w pomoce dydaktyczne, artykuły papiernicze i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć następujące szkoły będące jednocześnie płatnikami należności Wykonawcy: a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Polna 9, 18-100 Łapy, NIP: 9660592922, REGON: 000734481 - 1 część zamówienia; b) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika, ul. Piękna 17, 18-100 Łapy, NIP: 9660584130, REGON: 000734498 - 2 część zamówienia; c) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej, ul. Letnia 1, 18-100 Łapy, NIP: 9661687240, REGON: 052213362 - 3 część zamówienia; d) Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Płonce Kościelnej, 18-100 Łapy, NIP: 9661625693, REGON: 052132758 - 4 część zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 do SIWZ. 4. Zastosowane materiały i sprzęt służący jako pomoc dydaktyczna muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE, b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputera - być wyprodukowane w 2012 r. spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, d) być fabrycznie nowymi i wolnymi od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje, oprogramowanie i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz min.24 miesiące na sprzęt komputerowy. 6. Wykonawca zapewnia dostawę do szkół wymienionych w ust. 2, dokonanie rozładunku i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych i sprzętu wymienionego w SIWZ. Przekazanie dostarczonych pomocy odbywać się będzie protokolarnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lapy.podlasie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- na dostawę podręczników kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki
Dodano: 2014-11-30 - wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne w Zespole Szkół nr 3 w Suwałki
Dodano: 2014-11-28 - Dostawa pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Bielskie gimnazja - dobry start i pewna przyszłość.
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa wyposażenia szkół w Jaświłach i Dolistowie Starym w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Jaświły
Dodano: 2014-10-23 - Wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne świetlic szkolnych w Zespole Szkół nr 3 Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi
Dodano: 2014-10-17 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, fotograficznego i nagłaśniającego w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Bielskie gimnazja - dobry start i pewna przyszłość.
Dodano: 2014-10-14 - Zakup wyposażenia (meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny ICT) do oddziałów przedszkolnych w gminie Jeleniewo w ramach projektu pn. Gmina Jeleniewo rozwija edukację przedszkolną
Dodano: 2014-09-23 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, fotograficznego i nagłaśniającego w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA
Dodano: 2014-09-22