Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 09-200 Sierpc, ul. Piastowska 11a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Piastowska 11a 11a
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie bazy dydaktycznej 2 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Sierpc - ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania kluczem do sukcesu dla sierpeckich dzieci z klas I-III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Doposażenie bazy dydaktycznej 2 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Sierpc - ramach realizacji projektu. Indywidualizacja nauczania kluczem do sukcesu dla sierpeckich dzieci z klas I-III Zamówienie składa się z 2 części: 1) Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych 2) Część II - Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego (komputerowo-multimedialnego) 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla obydwu części zamówienia zostały określone w załącznikach do SIWZ: - Nr 1 dla części nr 1 zamówienia - Nr 2 dla części nr 2 zamówienia 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zamówienia. I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Rodzaj oraz ilości pomocy i materiałów dydaktycznych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU 1. Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej Szkół Podstawowych na terenie Gminy Miasto Sierpc poprzez dostawę pomocy dydaktycznych oraz sprzętu dydaktycznego, w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja nauczania kluczem do sukcesu dla sierpeckich dzieci z klas I-III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek materiałów dydaktycznych oraz sprzętu spełniających wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 oraz nr 2 wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. 6. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 7. Materiały dydaktyczne zostaną dostarczone do każdej szkoły zgodnie z podziałem zawartym w załączniku nr 1 oraz 2 SIWZ. 8. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Poszczególne pomoce dydaktyczne należy dostarczyć bezpośrednio do odpowiednich placówek oświatowych na terenie miasta Sierpca, tj: a) Szkoły Podstawowej nr 2 w Sierpcu, 09-200 Sierpc ul. Płocka 38a, 09-200 Sierpc b) Szkoły Podstawowej nr 3 w Sierpcu, 09-200 Sierpc ul. Konstytucji 3 Maja 8, 09-200 Sierpc 9. Zamawiający wymaga aby wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt dydaktyczny zostały przekazane do każdej szkoły w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy. Przekazanie nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego. Podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół zdawczo-odbiorczy stanowić będzie dla wykonawcy podstawę wystawienia faktury za zrealizowane dostawy pomocy dydaktycznych. 10. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne oraz sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia oferowanych pomocy dydaktycznych pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i posiadanymi certyfikatami. 12. Proponowane produkty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem i dopuszczone do obrotu handlowego. 13. Przetarg realizowany jest w ramach projektu pt.: Indywidualizacja nauczania kluczem do sukcesu dla sierpeckich dzieci z klas I-III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzone zajęcia służą stworzeniu warunków równych szans edukacyjnych dzieciom, które ze względu na trudności o charakterze środowiskowym, ekonomicznym, geograficznym i zdrowotnym mają utrudniony lub niemożliwy dostęp do usług edukacyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05