Przetargi.pl
Dokończenie modernizacji drogi gminnej w Grodzisku.

Gmina Rzgów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-030 Rzgów, Plac 500-Lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 141 109 , fax. 422 141 207
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzgów
    Plac 500-Lecia 22
    95-030 Rzgów, woj. łódzkie
    tel. 422 141 109, fax. 422 141 207
    REGON: 47205782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzgow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie modernizacji drogi gminnej w Grodzisku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEZNACZENIE: Przebudowa drogi gminnej wraz z chodnikiem przez Grodzisko od drogi wojewódzkiej nr 714 do granic Rzgowa - Etap II km od 0+662 do 1+259,9 • jezdnia na odcinku od 0+662 do 1+259,9 m o szer 5,5 m obustronnie okrawężnikowana • chodnik o szer. 1,5 m • zjazdy • odwodnienie drogi do istniejących rowów umocnionych elementami betonowymi. 2. OPIS INWESTYCJI. Remont istniejącej jezdni na odcinku 0+662,00 ÷ 1+259,9 obejmuje rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni i wykonanie na całym zakresie nowej konstrukcji. Zakłada się budowę poboczy, chodników dla pieszych, budowę zjazdów indywidualnych do posesji, wyłożenie obustronne rowów prefabrykowanymi elementami betonowymi oraz wymianę przepustów rurowych pod zjazdami. Projekt budowlany obejmuje przebudowę jezdni do szer. 5,50m. Po stronie wschodniej projektuję się ustawienie krawężnika drogowego 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem z odsłonięciem 10 cm, po stronie zachodniej projektuję się ustawienie krawężnika drogowego 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem zatopionego poniżej nawierzchni jezdni. Pobocza z destruktu asfaltowego szer. 0,8 m (profilowanie i dogęszczenie). Po wschodniej stronie pasa drogowego, projektuje się chodnik dla pieszych. Przebudowę zjazdów indywidualnych do posesji i na pola ujęto po obu stronach drogi. Niniejsze opracowanie obejmuje wymianę rur na zjazdach (istniejące rury w dobrym stanie technicznym przekazać Inwestorowi ), umocnienie rowu z prefabrykowanych elementów. betonowych po stronie wschodniej (za chodnikiem) i zachodniej.. 3. RODZAJ ROBÓT: Ziemne, rozbiórkowe, nawierzchniowe, odwadniające. 4. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI: 4.1. Jezdnia. • stabilizacja gruntu cementem Rc = 2,5 MPa (z betoniarni) wg PN-EN14227-1, gr. 15 cm, • podbudowa z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie wg PN-EN 13242, gr. 23 cm, • warstwa wiążąca bitumiczna AC16W wg PN-EN 13108, gr. 6 cm, • warstwa ścieralna bitumiczna AC11S wg PN-EN 13108 gr. 4 cm • krawężniki (szare): w ciągu ulicy, strona wschodnia, zastosowano krawężniki z betonu wibroprasowanego o wymiarach 15x30cm, natomiast na wysokości zjazdów indywidualnych krawężniki najazdowe o wym. 15x22cm, krawężniki osadzić na ławie betonowej z oporem - C12/15 (B15) wg PN-EN 206-1, po stronie zachodniej, wzdłuż całej krawędzi zatopić poniżej niwelety nawierzchni, krawężniki (opornik) z betonu wibroprasowanego o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem - C12/15 (B15) wg PN-EN 206-1 4.2. Chodnik. • stabilizacja gruntu cementem Rc = 2,5 MPa (z betoniarni) wg PN-EN14227-1, gr. 10 cm • podbudowa z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie wg PN-EN 13242, gr. 15 cm • warstwa podsypki cementowo-piaskowej gr. 3 cm, • warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "HOLAND" (szara z elementami czerwonymi w stosunku 70% do 30%) wg PN-EN 1338, gr. 8 cm. • krawężniki (szare): w ciągu ulicy zastosowano krawężniki z betonu wibroprasowanego o wymiarach 15x30cm, natomiast na wysokości zjazdów indywidualnych krawężniki najazdowe o wym. 15x22cm, krawężniki osadzić na ławie betonowej z oporem - C12/15 (B15) wg PN-EN 206-1. • obrzeża (szare): zastosowano betonowe obrzeża wibroprasowane o wymiarach 8x30cm na ławie betonowej z oporem - C12/15 (B15) wg PN-EN 206-1. 4.3. Zjazdy. • stabilizacja gruntu cementem Rc = 2,5 MPa (z betoniarni) wg PN-EN14227-1, gr. 10 cm, • podbudowa z kruszywa kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie wg PN-EN 13242, gr. 15 cm, • warstwa podsypki cementowo-piaskowej gr. 3 cm, • warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "HOLAND" (szara) wg PN-EN 1338, gr. 8 cm. • krawężniki (szare): obramowanie zjazdu wykonać z krawężników z betonu wibroprasowanego o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem - C12/15 (B15) wg PN-EN 206-1. 5. KONSTRUKCJA PRZEPUSTÓW POD ZJAZDAMI. Zakłada się wymianę wszystkich przepustów rurowych pod zjazdami. Pod zjazdami w wykopie zastosowano rury PP (SN min.12kN/m2) o średnicach wg PT Ø 300mm, Ø 400mm, Ø 500mm i Ø 600mm . Rury ułożyć na ławie z pospółki gr. 15cm. Zasypka rur piaskiem. Po stronie wschodniej i zachodniej drogi, rury pod zjazdami wystawiać poza obrys zjazdu o 1,0 m z zakończyć ściankami czołowymi, prostymi, prefabrykowanymi, żelbetowymi o odpowiednich średnicach wylotów. 6. KONSTRUKCJA ROWÓW. Istniejące rowy po obu stronach drogi należy wyłożyć żelbetowymi elementami prefabrykowanymi 50x70x59 na ławie żwirowej gr. 10 cm z wyłożeniem przestrzeni geowłókniną i obsypaniem przestrzeni po wykopie żwirem przepuszczalnym o gr. warstwy 10 cm. Skarpy rowów ponad poziom koryta prefabrykowanego do poziomu pobocza wyłożyć wibroprasowanymi płytami chodnikowymi 50x50x7 na podsypce z kruszywa stabilizowanego cementem o Rc=2,5 MPa, gr. 10 cm. 7. POBOCZA. Pobocza wykonać na całej długości drogi po stronie zachodniej za zatopionym krawężnikiem. Szerokość pobocza jest zmienna i ma sięgać do krawędzi rowu odwadniającego. Pobocze wykonać z destruktu asfaltowego zagęszczonego mechanicznie o grubości warstwy 10 cm, rozłożonego ze spadkiem do rowu 2-8%. 8. ROBOTY ZIEMNE, ROBIÓRKA ISTNIEJĄCEJ KONSTRUKCJI. Podczas prowadzenia robót ziemnych utrzymać segregację – w pasie terenów zielonych wbudować grunty organiczne, natomiast grunty przepuszczalne wbudować w pasie zabudowy (chodniki, zjazdy, wybrukowania). Grunty organiczne zlokalizowane w pasie chodnika, zjazdów i wybrukowań należy w całości usunąć. Nadmiar gruntu usunąć z terenu budowy – ujęto odwóz na 5km. Materiały pełnowartościowe – destrukt z bet. asfaltowego, rury, kostka i inne przekazać do dyspozycji Inwestora, pozostałe materiały usunąć z terenu budowy – ujęto odwóz na 5km. Regulacje: Skrzynki zaworów wody zlokalizowane w pasie robót należy wyregulować wysokościowo do rzędnych projektowanych. Zdemontować istniejące zasuwy i hydranty. Tereny zielone obsiać trawą. 9. ZESTAWIENIE PODSTAWOWYCH WIELKOŚCI PRZEDMIAROWYCH. • frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni, śr. gr. 10 cm z odwozem - 3350,00 m2 • rozbiórka podbudowy jezdni z kruszywa gr. 15 cm z odwozem - 3350,00 m2 • rozebranie istniejących nawierzchni z betonu gr. 15 cm z odwozem - 800,00 m2 • rozebranie istniejących przepustów rurowych betonowych - 350,00 m • wywóz gruzu spryzmowanego na odległość 5km - 1015,50 m3 • wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni - 3350,00 m2 • wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne zjazdów - 960,00 m2 • wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika - 710,00 m2 • wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza - 361,60 m2 • wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe 40x40 cm - 1820,00 m • wykonanie rowków pod obrzeża i ławy 20x20 cm - 480,00 m • profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie - 5381,60 m2 • wywóz gruntu z robót ziemnych na odległość 5 km - 1785,26 m3 JEZDNIA • ustawienie krawężników drogowych 15x30, 15x22 w zakresie jezdni - 1210,00 m • podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rc=2,5 MPa, gr 15 cm - 3350,00 m2 • warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 15 cm - 3350,00 m2 • warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 8 cm - 3350,00 m2 • nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa wiążąca gr. 6 cm - 3350,00 m2 • nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4 cm - 3350,00 m2 • wykonanie pobocza – po jednej stronie jezdni, o szerokości 0,5 m, grubości 10 cm, z destruktu asfaltowego zagęszczonego mechanicznie, rozłożonego ze spadkiem 2-8% do rowu - 480,00 m2 CHODNIK • obrzeże betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem - 480,00 m • podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rc=2,5 MPa, gr 10 cm - 720,00 m2 • warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 15 cm - 720,00 m2 • chodnik z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem. - piaskowej - 504,00 m2 • chodnik z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cem. - piaskowej - 216,00 m2 ZJAZDY • ustawienie krawężników drogowych 15x30 na ławie bet. z oporem - 610,00 m • podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rc=2,5 MPa, gr 10 cm - 960,00 m2 • warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 15 cm - 960,00 m2 • nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem. - piaskowej- 960,00 m2 ROWY ODWADNIAJĄCE • roboty ziemne z odwozem urobku na odległość 5km - 480,00 m3 • umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi 50x70x59 na ławie żwirowej- 810,00 m • umocnienie skarp rowu płytami chodnikowymi 50x50x7 cm - 1100,00 m2 • przepusty rurowe pod zjazdami - ława żwirowa gr. 15 cm - 16,18 m3 • przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP DN 600, SN 12 - 10,00 m • przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP DN 500, SN 12 - 16,00 m • przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP DN 400, SN 12 - 52,00 m • przepusty rurowe pod zjazdami - rury PP DN 300, SN 12 - 298,00 m • przepusty rurowe pod zjazdami - prefabrykowane ścianki czołowe DN 600 - 2 szt. • przepusty rurowe pod zjazdami - prefabrykowane ścianki czołowe DN 500 - 4 szt. • przepusty rurowe pod zjazdami - prefabrykowane ścianki czołowe DN 400 - 12 szt. • przepusty rurowe pod zjazdami - prefabrykowane ścianki czołowe DN 300 - 66 szt. REGULACJA ARMATURY • regulacja pionowa studzienek dla zasuw wodociągowych i gazowych - 37 szt. • hydranty i zasuwy do likwidacji - 13 kpl. • przeniesienie hydrantów - 2 kpl. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE • ręczne plantowanie powierzchni gruntu - 1200,00 m2 • obsianie trawą zieleńców w pasie drogowym - 1200,00 m2 OZNAKOWANIE • pionowe znaki drogowe na słupkach z rur średnicy 70 mm - 4 kpl. Należy dodatkowo przewidzieć (nie ujęto w projekcie) • oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe malowane mechanicznie - 184,00 m2 • poręcze ochronne łańcuchowe U-12B podwójne o rozstawie co 2.0 m - 100,00 mb • wykonanie pobocza – po jednej stronie jezdni, o szerokości 0,5 m, grubości 10 cm, z destruktu asfaltowego zagęszczonego mechanicznie - 480,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach