Przetargi.pl
„UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE w 2020r.”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE w 2020r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE w 2020r.” I. Informacje ogólne 1.1 Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewicepl, nr telefonu 46 834-51-35, 46 834-51-42, fax 46 834 -51-00 zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pt.: „Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2020r.” 1.2. Nazwa zadania, roboty oraz ich lokalizacja 1.2.1. „Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2020r. ” 1.2.2. Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg - 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 1.2.3. Szczegółowy zakres usług objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część SIWZ. 1.2.4. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.5. Zamawiający nie zamierza: a) zawierać umowy ramowej, b) ustanowić dynamicznego systemu zakupów, c) wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.6. Termin realizacji zamówienia – do dnia 31.12.2020r. I.7. Wymagany okres gwarancji: - Nie krótszy niż 6 miesięcy na wykonanie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia. - Na materiały obowiązuje gwarancja producenta. 1.8. Źródła finansowania zadania: środki własne budżetu Miasta Skierniewice. 1.9. Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie: a) „Zamawiający” – Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice b) „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji c) „SIWZ” – niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. d) „Ustawa” - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843) e) „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 SIWZ. f) „Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia i zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia. g) Kod CPV – kod Wspólnego Słownika Zamówień 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2020r. 2.1.1. Zakres zamówienia: 1) Równanie 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% bez mechanicznego zagęszczenia nawierzchni walcem. 2) Równanie 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% z mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni walcem. 3) Równanie 1,00m2 terenów wskazanych przez Zamawiającego: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% bez mechanicznego zagęszczenia nawierzchni walcem. 4) Równanie 1,00m2 terenów wskazanych przez Zamawiającego: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% z mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni walcem. 5) Remont 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - żwirem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4 %, - wykonanie nawierzchni z warstwy żwiru spełniającego normę PN-B-11111, grubości 7cm, z nadaniem spadków daszkowych 4 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem. 6) Remont 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - tłuczniem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej, grubości 20cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem. 7) Remont 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - tłuczniem dolomitowym frakcji 0- 31,5mm: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej, grubości 20cm po zagęszczeniu, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem 8) Wzmocnienia nawierzchni 1,00km bieżącego dróg o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, grubości 8cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem 9) Wzmocnienie 1,00m2 nawierzchni terenów wskazanych przez Zamawiającego destruktem asfaltowym: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, grubości 8cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem 10) Uzupełnienie 1,00km bieżącego ubytków i nierówności nawierzchni dróg wzmocnionych destruktem asfaltowym o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, o średniej grubości 2cm, tak by zlikwidować nierówności i uzupełnić ubytki, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem; 11) Ponowne zagęszczanie mechaniczne 1,00km bieżącego nawierzchni dróg wzmacnianych destruktem asfaltowym o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem; 12) Ścinka 1,00km bieżącego poboczy dróg równiarką na średniej szerokości 1,00m przy średniej grubości 0,10m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności pobocza z nadaniem spadków daszkowych 4-6% - mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni walcem, 13) Remont 1,00km bieżącego poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy o grubości 7cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Zamawiającego) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni poboczy walcem lub zagęszczarką płytową, 14) Remont 1,00km bieżącego poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy o grubości 14cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Zamawiającego) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni poboczy walcem lub zagęszczarką płytową, UWAGA: Materiał Zamawiającego, składowany jest na terenie miasta, Transport materiału do miejsca wbudowania na odległość do 10km. 2.1.2. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego – niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. 2.1.3. Prace wykonawca rozpocznie w oparciu o zlecenie w formie wiadomości elektronicznej, telefoniczne lub pisemne. 2.1.4. Rozliczanie następować będzie zbiorczo na podstawie protokołów odbioru wykonanych prac wykonanych dla danego zakresu prac. 2.1.5. Warunki dodatkowe: a) Wykonawca zobowiązuje się do cotygodniowego przeglądu stanu nawierzchni na sieci drogowej miasta Skierniewice i bieżącego wykonywania remontów w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Wykonawca przystąpi do remontu stwierdzonych nieprawidłowości po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby Zamawiającemu. b) Wykonawca będzie dysponował jedną osobą, która wraz z przedstawicielem Zamawiającego wykonają pomiary kontrolne remontowanych miejsc zgłoszonych do odbioru. c) Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego i rozliczane będą w oparciu o zaoferowane ceny w ofercie. 2.1.6. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności : - kierowca - robotnik drogowy W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace, osób wykonujących czynności: - kierowca - robotnik drogowy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 16 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga! 1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 2. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i krajowe deklaracje zgodności, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów koniecznych dla wykonywania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, po akceptacji Zamawiającego. 2.2. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl - kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2020r.” Nr postępowania: RZP.271.8.2020 - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od tego warunku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z siwz. .1.1. Do oferty (treść formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4.1.2. Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert, firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 4.1.3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4.1.4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy pzp do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ (w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 4 SIWZ podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, 4.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów, o których mowa poniżej: 4.2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawców z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w punkcie 4.2.1.a) SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.3. Brak przedłożenia żądanych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 3a oraz 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach