Gmina Dłutów ogłasza przetarg
- Adres: 95-081 Dłutów, Pabianicka 25
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dłutów
Pabianicka 25
95-081 Dłutów, woj. łódzkie
REGON: 590647960 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Dłutów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg na terenie Gminy Dłutów, polegających na:1) remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych oraz wykonanych w technologii powierzchniowego utrwalenia, przy głębokościach ubytków około 5cm, poprzez wykonanie kilkukrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym – szacunkowa ilość prac ok. 400m2;2) remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych oraz wykonanych w technologii powierzchniowego utrwalenia, w miejscach spękań nawierzchni, poprzez wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym – szacunkowa ilość prac ok. 7000m2.Zakres prac:1) przygotowanie nawierzchni do naprawy:- usunięcie luźnych okruchów nawierzchni;- usunięcie wody doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno- suchego;- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu.2) naprawa uszkodzonego miejsca, tj. wypełnienie uszkodzonego miejsca nawierzchni narzutem z grysu bazaltowego 6,3 mm - 10 mm, w ilości 16 – 30 kg m2 i emulsji pod ciśnieniem;3) warstwę narzutu (masy) posypać grysem bazaltowym odpowiednio 2/4 lub 4/6,3 mm w ilości 8-12 kg/m2.Podłoże, pod remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych, powinno być oczyszczone. Powierzchnia podłoża powinna być sucha i czysta. Każdą ułożoną warstwę należy skropić emulsją asfaltową w celu zapewnienia odpowiedniego połączenia między warstwowego, w ilości ustalonej w KNR 2-31, tabl.1002 poz.01 i 02. Skropienie powinno być wykonane z wyprzedzeniem, w czasie przewidzianym na odparowanie wody lub ulotnienie upłynniacza.W czasie realizacji robót, winny być wykonywane na bieżąco, następujące pomiary i badania: szerokość warstwy; równość warstwy; spadki poprzeczne; grubość poszczególnych warstw; wygląd warstwy ( powinna mieć jednolitą strukturę); zagęszczenie warstwy; usunięcie kruszywa niezwiązanego; Materiały jakich należy użyć do realizacji przedmiotu zamówienia: - grysy bazaltowe klasy I- powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13043. Do remontów należy stosować kruszywo o wąskich frakcjach uziarnienia 2-5/5-8/4-6.3 oraz 6.3-10;- emulsja kationowa szybkorozpadowa o zawartości 65% asfaltu zgodnie z normą PN-EN 13808.2. Jednostką obmiaru robót jest 1 m2 naprawionej nawierzchni, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, oraz potrzebami Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do:1) wykonania robót zgodnie z zakresem n/n specyfikacji oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,2) wykonania wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia a wynikających z umownego zakresu zamówienia,3) organizacji i zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami,4) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami n/n specyfikacji,5) zastosowania wyłącznie nowych materiałów budowlanych, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty,6) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów, aprobat, deklaracji, wyników badań, prób, pomiarów, 7) wywozu fragmentów zniszczonej nawierzchni asfaltowej, nadmiaru ziemi oraz ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt;8) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu budowy od następstw prowadzonych robót,9) wykonywania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego,10) zabezpieczenia dojazdów do posesji na czas realizacji robót,11) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością,12) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz gromadzenia wszelkich urządzeń pomocniczych i materiałów w sposób nie powodujący kolizji,13) uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi,14) odtworzenia punktów poligonowych, w przypadku ich występowania i ewentualnego uszkodzenia, 15) uwzględnienia kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,16) uzyskania wszelkich przewidzianych prawem decyzji i uzgodnień, jeżeli będą one konieczne,17) do prowadzenia książki obmiaru robót i do udostępniania jej na każde żądanie Zamawiającego i osób przez niego upoważnionych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniuw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech (3) robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym dróg o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni co najmniej 5000m2 każda.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli oprócz oświadczenia, obejmującego informacje, o których mowa w ust. 2 pkt 4, przedłoży wykaz wymienionych wyżej robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane należycie.Uwagi:1) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.3) W przypadku, gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres zamówienia o którym mowa powyżej.4) Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego lub ilościowego.5) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.6) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.7) Wykonawca winien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
Dodano: 2024-06-16 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2024 roku – zamówienie powtórzone do zamówienia IR.271.3.2024.
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Żytno.
Dodano: 2024-06-11 - REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
Dodano: 2024-05-21 - Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2024 roku.
Dodano: 2024-02-05 - „Naprawy cząstkowe jezdni masą mineralno-asfaltową z recyklera, „na zimno” i interwencyjne oraz emulsją i grysem ulic miasta Skierniewice w 2024r.
Dodano: 2024-01-17 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-29 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-08 - Remont drogi gminnej nr dg 110208E w miejscowości Korytno
Dodano: 2023-11-30 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-10-26