Przetargi.pl
Dekarz

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4858537 , fax. 077 4858760
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Pocztowa 6 6
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4858537, fax. 077 4858760
    REGON: 53160077200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup-glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dekarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa szkolenia: Dekarz.Cele szkolenia: jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywania podstawowych prac dekarskich.Szkolenie powinno zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: organizowanie własnego stanowiska pracy, przygotowanie materiałów, narzędzi i sprzętu do realizacji robót dekarskich zgodnie z przepisami bhp i ochrony przeciwpożarowej; organizowanie transportu materiałów do robót dekarskich na placu budowy; posługiwanie się dokumentacją budowlaną i wytycznymi dotyczącymi wykonywania robót dekarskich w celu ustalenia ich zakresu, wykonywanie pokryć dachowych z różnych materiałów; wykonywanie montaż obróbek blacharskich związanych z Wykończeniem elementów budowlanych; wykonywanie montażu rynien i rur spustowych oraz wpustów dachowych; wykonywanie izolacji dachów i stropodachów; Zajęcia praktyczne. Zamawiający wymaga, aby w ramach zajęć praktycznych kursu wykonane zostały czynności z zakresu Wykonania poszycia dachowego budynku wolnostojącego o dachu jednospadowym o powierzchni ok. 70m2. Zakres prac obejmuje między innymi: przygotowanie stanowiska pracy; przygotowanie konstrukcji dachu do pokrycia, wieniec stalowy;krycie dachu blachą trapezową, montaż urządzeń służących do odprowadzania wody z powierzchni dachów; wykonanie docieplenia, izolacji, podbitki dachu; montażu obróbki blacharskiej, Wykonawca ma zabezpieczyć sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. Szkolenie zakończy się wydaniem przez jednostkę szkoleniową zaświadczenia stwierdzającego udział uczestników w szkoleniu. Treść zaświadczenia będzie zgodna z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z póź. zm.). Wzór zaświadczenia musi zawierać przeznaczone i odpowiednio opisane miejsca na wpisanie konkretnych danych, a są to: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Liczba osób objętych szkoleniem: 8 Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8 Ilość godzin: 100/ 1 uczestnika. zajęcia praktyczne - 24 godzin zegarowych zajęcia teoretyczne - 76 godzin zegarowych. Termin realizacji zamówienia: od 14.11.2012 r. do 30.11.2012 r. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne: Głubczyce - zajęcie praktyczne będą realizowane na obiekcie użyteczności publicznej wskazanym przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, niezbędnego sprzętu i materiałów potrzebnych do realizacji zakresu szkolenia (rozdz. 3 pkt. 4 SIWZ ) materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia tj.: notes, długopis oraz odzież ochronną (tj. buty, spodnie, koszulę oraz rękawice robocze) Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem świąt, sobót i niedziel) w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i średnio nie mniej niż 25 godzin szkolenia przypadających na jednego uczestnika szkolenia w tygodniu. Harmonogram zajęć musi zawierać: daty, tematy zajęć i ich wymiar i informacje o nazwiskach osób prowadzących zajęcia w poszczególnych dniach. W harmonogramie muszą być zaznaczone godziny rozpoczynania oraz zakończenia szkolenia w każdym dniu. Badania lekarskie dla kursantów Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup-glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach