Przetargi.pl
"Dajmy im wreszcie szansę" przebudowa i modernizacja pracowni artystycznych Staszowskiego Ośrodka Kultury.

Staszowski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 28200 Staszów, ul. Parkowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 864 41 12 , fax. 15 864 41 12 wew. 27
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Staszowski Ośrodek Kultury
    ul. Parkowa 6
    28200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 864 41 12, fax. 15 864 41 12 wew. 27
    REGON: 28599400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sok.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dajmy im wreszcie szansę" przebudowa i modernizacja pracowni artystycznych Staszowskiego Ośrodka Kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja pracowni artystycznych Staszowskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu "Dajmy im wreszcie szansę" przebudowa i modernizacja pracowni artystycznych Staszowskiego Ośrodka Kultury realizowanego z programu Infrastruktura Domów Kultury 2017 Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zadanie obejmuje tym samym remont, przebudowę oraz wyposażenie następujących pracowni artystycznych Staszowskiego Ośrodka Kultury: I. Przebudowa pracowni muzycznej studia nagrań miejsca w którym realizowane będą nagrania zespołów muzycznych, sekcji teatralnej, sekcji wokalnej, uczniów działającej w ramach SOK szkoły muzycznej, muzyczne zajęcia indywidualne i zespołów, w zakresie: 1. Wykonanie projektu aranżacji wnętrza 2. Demontaż, rozbiórka i wyniesienie wyposażenia sali wraz z przewiezieniem do magazynu 3. Roboty rozbiórkowe sufitu sali 4. Roboty murowe demontaż okien z PCV, zamurowanie otworów okiennych i otynkowanie 5. Demontaż paneli podłogowych 6. Skucie istniejących posadzek betonowych wraz z wywózką gruzu i utylizacją, wykonanie izolacji akustycznej podłogi wraz z wykonaniem nowej posadzki cementowej, posadzki z płytek gres i i wykładziny akustycznej w pomieszczeniach realizacji nagrań i pomieszczeniu realizatora 7. Izolacja warstwowa: strop – warstwa izolacji z gumy twardej 5 mm, – folia polietylenowa, jastrych (wylewka), płytki ceramiczne, wykładzina tekstylna odporna na ścieranie 8. Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i dostosowanie do potrzeb studia nagrań 9. Modernizacja instalacji c.o., dostosowanie do potrzeb pracowni 10. Wykonanie izolacji akustycznej ścian całego pomieszczenia (izolacja warstwowa – wełna mineralna – bloczki gipsowe, zamocowanie w ścianach kotew mocujących „dokręcanych” montaż izolacji wewnętrznej ścian – paneli akustycznych dekoracyjnych z wełny drzewnej) 11. Wykonanie sufitu odizolowanego akustycznie od znajdującej się pod salą widowiskową SOK sufit akustyczny z warstwą gumową, warstwą z płyt gipsowych dźwiękochłonnych, amortyzowany montaż systemu wentylacyjnego, montaż rusztu drewnianego pod mocowanie płyt dekoracyjnych, montaż płyt dekoracyjnych sufitowych z wełny drzewnej sufitowych, montaż oświetlenia sufitowego 12. Wykonanie akustycznej konstrukcji reżyserki, wykonanie ścianki reżyserka – sala nagrań systemem warstwowym bloczek, wełna, bloczek (brak przesłuchów z sali nagrań) pomieszczenie symetryczne, bez powierzchni równoległych (na bazie sześciokąta) 13. Wykonanie wentylacji mechanicznej całej pracowni II. Zakup wyposażenia wraz z montażem do pracowni muzycznej studia nagrań 1. Konsoleta 32 Wejścia Mic/ Line (TRS + XLR), 2. Multicore kabel wieloparowy 3. Stage box skrzynka dostosowana do montażu w ścianie 4. Biurko pod konsoletę, monitory studyjne, komputer oraz inne urządzenia studyjne, dostosowane rozmiarem do konstrukcji reżyserki 5. Szafa (w formie zabudowy) przeznaczona na instrumenty muzyczne, mikrofony i inne urządzenia studyjne 6. Pianino cyfrowe 7. Drzwi akustyczne – wejściowe do studia i drzwi akustyczne: reżyserka/pracownia 8. Okno akustyczne reżyserki 9. Zestaw kabli mikrofonowych i wtyczek 10. Zestaw przedłużaczy elektrycznych III. Wykonanie projektu aranżacji wnętrza pracowni muzycznej studia nagrań IV. Przebudowa pracowni teatralnej Sali kameralnej SOK wraz z wyposażeniem pełniącej jednocześnie funkcję sali kameralnej SOK oraz pracowni plastycznej w zakresie: PRACE BUDOWLANE: 1. Wykonanie projektu aranżacji wnętrza 2. Demontaż i roboty rozbiórkowe z utylizacją 3. Demontaż ścianki działowej 4. Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w tym dostosowanie do podłączenia oświetlenia estradowego 5. Wykonanie remontu zaplecza sanitarnego 6. Demontaż starej konstrukcji sceny 7. Remont parkietu – cyklinowanie, lakierowanie, wymiana uszkodzonych klepek 8. Roboty wykończeniowe ścian pomieszczenia szpachlowanie i malowanie 9. Wymiana na nowe drzwi zewnętrznych oraz dostarczenie i montaż drzwi wewnętrznych do zaplecza sanitarnego wraz z ościeżnicą 10. Wymiana na nowe oświetlenia stacjonarnego – plafony DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA: 1. Dostawa i montaż sceny mobilnej w formie podestów oraz schodków i podjazdu do sceny 1. Dostawa i montaż ścianki działowej mobilnej – wystawienniczej (ścianka muzealna) przeznaczonej do prezentacji dzieł sztuki oraz zabudowy dowolnej 3. Dostawa i montaż krzeseł/ 4. Dostawa nagłośnienia przenośny system liniowy 5. Dostawa i montaż oświetlenia scenicznego wraz z zestawem kratownic do jego montażu V. Zakup mebli do pracowni teatralnej Sali kameralnej SOK: 1. Zabudowa wnęk w pomieszczeniu sanitarnym koniecznym do prowadzenia działalności plastycznej 2. Biurko składane w pomieszczeniu sanitarnym oraz zabudowa wnęki przy końcu sali ( szafa wnękowa na materiały) VI. Wykonanie projektu aranżacji wnętrza pracowni teatralnej VII. Remont i wyposażenie przylegających do studia sanitariatów wraz z korytarzem 1.Demontaż, rozbiórka i wyniesienie starych sanitariatów, 2.Demontaż płytek, skucie istniejących posadzek betonowych, ścianek wraz z wywozem gruzu i utylizacją 3.Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej 4.Modernizacja instalacji c.o. – dostosowanie istniejącej instalacji 5.Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej – wymiana rur wodnokanalizacyjnych w pomieszczeniu 6.Wykonanie izolacji wraz z w wykonaniem nowej posadzki cementowej- 13 m2 7.Wykonanie sufitu podwieszanego systemowego z oświetleniem - 13 m2 8.Wykonanie ścianki działowej w zabudowie GK 9.Wykonanie posadzki z płytek gress – 13 m2 10.Montaż płytek ceramicznych łazienkowych na ścianach łazienki – 28 m2 11.Roboty wykończeniowe ścian pomieszczenia 12.Wyrównanie poziomu podłogi w korytarzu łączącym toalety, toaletach oraz studio 13.Rozbiórka boazerii w korytarzu – szpachlowanie i malowanie ścian korytarza 14.Wymiana instalacji elektrycznej korytarza oraz oświetlenia 15.Wykonanie posadzki z płytek gress w korytarzu - 7 m2 16.Wykonanie sufitu podwieszanego systemowego wraz z oświetleniem w korytarzu – 6 m2 17.Wykonanie podjazdu na dla osób niepełnosprawnych w korytarzu 18. Wymiana na nowe sedesów kompaktowych z muszlą i spłuczką – 2 szt oraz umywalki 1 szt , dostarczenie i zamontowanie lusterka łazienkowego z oświetleniem – 1 szt 19. Wymiana na nowe oraz montaż drzwi wewnętrznych łazienkowych -2 szt (szer. 100 i 80) 20. Wymiana i montaż drzwi zewnętrznych łazienki - 1 szt (szer. 100 cm) oraz dostarczenie i montaż drzwi wewnętrznych – do magazynku utworzonego z części sanitariatu ( szer. 80 cm) – 1 szt Zamówienie jest objęte dofinansowaniem z MKiDN. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, wraz z załączonymi dokumentami, tj.: dokumentacją, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, według załącznika Nr 1 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). 3. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten winien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ww. dokument należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 7. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 9. Zgodnie z art.26 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, na której zamieszczono SIWZ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienie. Uwaga: - Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. - Ww. oświadczenie nie będzie brane pod uwagę, jeżeli złożone zostanie przez Wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 ustawy Pzp (art. 24 ust. 5 w zakresie określonym przez zamawiającego), spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane jest łącznie. Składanie oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu następuje wg zasad określonych w pkt 12 SIWZ oraz w pkt III.3)- III.6). 6. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Dotyczy wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4). 7. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), pkt III.5) i pkt III.7), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), pkt III.5) i pkt III.7), które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. Zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Zgodnie z art.26 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dotyczy tajemnicy przedsiębiorstwa. 1. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. W tym celu informacje zawarte w ofercie, które Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane, muszą być oznaczone klauzulą: „Tajemnica przedsiębiorstwa” i dołączone do oferty, np. w osobnej wewnętrznej kopercie (odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie) - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których, przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnice przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie w którym winien wykazać, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przywołanych powyżej przepisów, tj.: że zastrzeżona informacja: -ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest inną informacją posiadającą wartość gospodarczą, -nie została ujawniona do wiadomości publicznej, -podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia. Zgodnie z art.8 ust.3 ustawy Pzp nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach