Przetargi.pl
Czyszczenie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników oraz urządzeń kanalizacji deszczowych w ciągu dróg wojewódzkich

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników oraz urządzeń kanalizacji deszczowych w ciągu dróg wojewódzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wielkość zamówienia określona została na podstawie szacunku ilości rodzaju usług do wykonania, w celu dokonania oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania : Zadanie nr 1 : Czyszczenie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników dróg wojewódzkich. W ramach zadania ujęto oczyszczenie nawierzchni jezdni dróg ( w tym zatok przystanków komunikacji autobusowej ) oraz nawierzchni chodników. Zakres rzeczowy jednokrotnego oczyszczenia został określony na podstawie szacunku ilości usług do wykonania. Zadanie obejmuje oczyszczenie nawierzchni ze stwardniałych zanieczyszczeń, części organicznych, błota i kurzu oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń zalegających na jezdniach w pasach przykrawężnikowych na łącznej powierzchni 22 720 m2 na sieci dróg wojewódzkich długości 97,8 km. Czyszczenie - zamiatanie nawierzchni chodników przyjęto na powierzchni 3 000 m2. Zadanie nr 2 : Czyszczenie urządzeń kanalizacji deszczowych w ciągu dróg wojewódzkich. W ramach zadania ujęto jednokrotne oczyszczenie urządzeń kanalizacji deszczowych w zakresie : - oczyszczenie studzienki ściekowej wraz z przykanalikiem ( długość przykanalika do 2,50m ) - 400 szt. - oczyszczenie kanałów kołowych o średnicy 200 m wypełnionych osadem do 1/2 wysokości kanału - 100 m, - oczyszczenie kanałów kołowych o średnicy 200 m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 100 m,. - oczyszczenie kanałów kołowych o średnicy 300 m wypełnionych osadem do 1/2 wysokości kanału - 100 m, - oczyszczenie kanałów kołowych o średnicy 300 m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 100 m, - oczyszczenie kanałów kołowych o średnicy 400 m wypełnionych osadem do 1/2 wysokości kanału - 50 m, - oczyszczenie kanałów kołowych o średnicy 400 m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 50 m. Zadanie obejmuje oczyszczenie drogowego urządzenia odwadniającego z namułu i innych zanieczyszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych. 5. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: Zadanie nr 1 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na oczyszczaniu nawierzchni jezdni lub parkingów, każde o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto. 2. Wykonawca musi dysponować sprzętem, który wykorzysta przy realizacji zadania. Wymagane jest dysponowanie conajmniej 1 zamiatarką samojezdną lub doczepną. Zadanie nr 2 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na oczyszczaniu urządzeń kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej, każde o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto. 2. Wykonawca musi dysponować sprzętem, który wykorzysta przy realizacji zadania. Wymagane jest dysponowanie conajmniej 1 samochódem ciśnieniowo -ssącym lub 1 samochodem z urządzeniem ciśnieniowym i jeden samochodem z urządzeniem ssącym do czyszczenia kanalizacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki wymienione w pkt. 5.2. podmioty mogą spełniać łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów. Ocena nastąpi w oparciu o te dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu j na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 2) Oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605) 4) Wypełniony formularz Doświadczenie zawodowe zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Wypełniony formularz Potencjał techniczny zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. . 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy Wykonawca wykaże sprzęt, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wskazane w punkcie 2 i 3 należy przygotować odrębnie w odniesieniu do każdego z podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach