Przetargi.pl
Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015 roku

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2014-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i zamiatania na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015r. Zakres świadczenia usługi obejmuje wykonanie n/w zadań : Zadanie Nr 1 - zapewnienie czystości terenów komunalnych tj. wykonanie mechanicznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych placów i jezdni gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 36 placów i jezdni o powierzchni 44.292 m2, doraźnie - 1 raz w miesiącu - 200 placów i jezdni o powierzchni 545.816 m2), mechanicznego lub ręcznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych chodników gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 12 chodników o powierzchni 4.745 m2, doraźnie - 1 raz w miesiącu - 55 chodników o powierzchni 12.448,5 m2 ), obchodu wskazanych placów, jezdni, chodników i skwerów oraz obchodu wskazanego terenu Hałdy Popłuczkowej i zebrania z nich odpadów komunalnych (średnio 9 razy w miesiącu - 45 placów, jezdni, chodników i skwerów oraz średnio 4 razy w miesiącu - powierzchnia Hałdy Popłuczkowej do obchodu - 6290 m2 ), mechanicznego mycia i czyszczenie wskazanych jezdni wraz z chodnikami (5 razy w czasie trwania umowy - 3 jezdnie wraz z chodnikami o powierzchni 5.290 m2). Zadanie Nr 2 - likwidacja dzikich wysypisk usytuowanych na nieruchomościach gminnych tj. wykonanie likwidacji dzikich wysypisk śmieci (o łącznej objętości około 650 m3), wykonanie zbiórki worków z odpadami (o łącznej objętości około 550 m3), wykonanie zbiórki nieczystości, darni i chwastów (o łącznej objętości około 170 m3). Zadanie Nr 3 - utrzymanie czystości miejsc do handlowania tj. wykonanie letniego utrzymania czystości poprzez cykliczne oczyszczanie miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie zimowego odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwanie lodu z miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie wywozu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych w miejscach do handlowania (co najmniej 3 razy w tygodniu 7 pojemników), wykonanie ustawienia i obsługi 2 kabin sanitarnych usytuowanych w miejscach do handlowania ( od 1.04. do 31.10.2015 r.). Zadanie Nr 4 - obsługa koszy ulicznych na odpady komunalne i zwierzęce tj. eksploatacja koszy ulicznych na odpady komunalne (7 razy w tygodniu - 159 koszy, 4 razy w tygodniu - 171 koszy), wykonanie eksploatacji koszy parkowych na odpady komunalne (średnio 1,5 razy w tygodniu - 96 koszy), wykonanie eksploatacji koszy na odpady zwierzęce (5 razy w tygodniu - 45 koszy), obsługa Dni Gwarków Tarnogórskich trwających 3 dni (ustawienie i usuwanie odpadów - 8 razy z 57 koszy ulicznych, 9 pojemników o pojemności 1100 l i 55 pojemników o pojemności 240 l), obsługa imprez organizowanych przez lub przy współudziale Gminy( ustawienie i usuwanie odpadów - średnio z 5 koszy ulicznych, 1 pojemnika o pojemności 1100 l i 2 pojemników o pojemności 240 l.). Zadanie Nr 5 - utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji pasażerskiej tj. wykonanie letniego i zimowego utrzymania przystanków (5 razy w tygodniu - 51 przystanków, 3 razy w tygodniu - 68 przystanków). W/w zadania nie stanowią oddzielnych części zamówienia na świadczenie usługi sprzątania i zamiatania na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2015 r. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na oddzielne części - zadania. Usługę sprzątania i zamiatania musi wykonywać jeden Wykonawca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach Nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami oraz Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.01.2015 r. o godz. 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach