Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Rudziniec

PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Leśna 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230 03 176 , fax. 032 332 63 47
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec
    ul. Leśna 4 4
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 032 230 03 176, fax. 032 332 63 47
    REGON: 27253652800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Rudziniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Dozór i stróżowanie w okresie od 01 kwiecień 2013 r. do 31marzec 2014 r. Całkowita powierzchnia kompleksu budynków Nadleśnictwa Rudziniec zlokalizowanych w Rudzińcu przy ul. Leśnej 7 wynosi: 22 185 m2. Kompleks ten stanowi teren usytuowany z dala od terenów mieszkalnych. Teren ten jest w całości ogrodzony płotem z paneli ogrodzeniowych ażurowych, oświetlony za pomocą lamp oraz objęty monitoringiem zewnętrznym w postaci kamer. Na teren prowadzą dwa wjazdy jeden od strony lasu -brama wjazdowa techniczna oraz drugi: brama główna wjazdowa - od strony drogi publicznej.Na terenie kompleksu znajdują się następujące obiekty budynek biurowy w skład którego wchodzą segment Nr I - biurowy segment Nr II - łącznik stanowiący m.in. część sanitarną segment III - edukacyjny budynek gospodarczy wieża p.pożarowa (poza ogrodzeniem) W ramach zamówienia Wykonawca własnym kosztem i staraniem zorganizuje ochronę obiektów z wykorzystaniem jednego pomieszczenia (udostępnionego przez Zamawiającego) oraz systemu monitoringu technicznego w postaci kamer. Dozór wraz ze stróżowaniem odbywać się będzie w godzinach od 15.00 dnia bieżącego do 07.00 dnia następnego w dni robocze. W dni wolne od pracy i święta dozór odbywać się będzie całodobowo. Dozór polegać będzie na : stałym patrolowaniu całego terenu ochronie mienia i budynków znajdujących się na terenie kompleksu . 1. Do zadań w zakresie dozorowania i stróżowania należy w szczególności : ciągłe, aktywne przebywanie osób dozorujących na terenie podlegającemu ochronie stałe patrolowanie całego terenu i budynków poprzez obchód i system telewizji dozorowej - pomieszczenie zabezpieczone przez Zamawiającego dla osoby pełniącej dozór, wyposażone w monitor zbierający obraz z kamer usytuowanych na terenie kompleksu zapobieganie włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia Nadleśnictwa Rudziniec - sprawdzenie zabezpieczenia zewnętrznego budynków, sprawdzenie zamknięcia okien oraz wyłączenia zbędnego oświetlenia, uniemożliwienie wtargnięcia i przebywania na terenie ochranianym osobom nieuprawnionym, nadzór nad parkingami i zaparkowanymi pojazdami , informowanie na bieżąco pracowników Nadleśnictwa o zaistniałych nieprawidłowościach , usterkach - w sposób określony w trakcie realizacji zamówienia przez Zamawiającego 2. Uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy zadania : Prowadzenie kontroli realizacji zadań dozoru obiektu i mienia - przez niżej wymienione osoby: Nadleśniczy , Zastępca Nadleśniczego, Sekretarz Biura , pracownicy Straży Leśnej Nadleśnictwa . Ww. osoby mają prawo : dokonywać kontroli pełnienia dozoru o każdej porze dnia i nocy, przekazywać uwagi kontrolowanym osobom dozorującym na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionego dozoru, żądać od Wykonawcy natychmiastowego usunięcia stwierdzonych w wyniku kontroli - niedociągnięć i nieprawidłowości , 3. Osobą odpowiedzialną bezpośrednio za ochraniane obiekty ze strony Nadleśnictwa Rudziniec - jest Sekretarz Biura . 4. Nadleśnictwo jako Zamawiający zastrzega sobie że: Wykonawca zapewni osobom pełniącym funkcje dozoru odpowiednie jednolite ubranie służbowe oraz identyfikatory, Wykonawca zapewni osobom pełniącym funkcje dozoru łączność telefoniczną GSM z odpowiednimi służbami i pracownikami Nadleśnictwa. B. Sprzątanie: w okresie od: 1.04.2013 r. do 31.03.2014 r. 1. W zakres sprzątania wchodzi kompleks budynków siedziby Nadleśnictwa składający się z : a. budynek biurowy tj. segment I, II. III b. budynek gospodarczy Ad . a. budynek biurowy : segment Nr I (parter + piętro) pow. użytkowa: 539,14 m2 segment Nr II - łącznik (parter) pow. użytkowa: 134,72 m2 segment Nr III - edukacyjny (parter + pomost techniczny) pow. użytkowa:169,93 m2 Ad. b. budynek gospodarczy segment Nr IV - pomieszczenia Straży Leśnej + pomieszczenia magazynowe pow. użytkowa: 272,21 m2 Całkowita powierzchnia użytkowa budynków siedziby Nadleśnictwa wynosi 1 116 m2. 2. Do zadań w zakresie sprzątania należy w szczególności : codzienne odkurzanie, mycie i konserwacja podłóg oraz schodów, mycie wykafelkowanych powierzchni ścian w łazienkach - w miarę potrzeb codzienne czyszczenie mebli łącznie z ich konserwacją, utrzymanie w czystości telefonów, mycie okien (przynajmniej raz na 2 miesiące), codzienne mycie luster, umywalek, baterii, kabin natryskowych, muszli klozetowych i pisuarów w łazienkach, utrzymanie w czystości aneksów kuchennych, drzwi, tablic informacyjnych, parapetów okiennych, rolet okiennych, dywanów i tapicerki meblowej , codzienne opróżnianie, mycie koszy na śmieci i popielnicy w palarni oraz wymiana worków na śmieci , codzienne opróżnianie pojemników niszczarek utrzymanie w czystości gaśnic, grzejników, obrazów i innych elementów na ścianach , odkurzanie, czyszczenie i mycie eksponatów i gablot w salach wystawienniczych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, uzupełnienie na bieżąco środków czystości w toaletach ( mydło w płynie , środki zapachowe, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy, płyn do WC ), uzupełnianie na bieżąco środków czystości w aneksach kuchennych , bieżące usuwanie plam z dywanów, pranie dywanów i obić tapicerskich mebli , krzeseł i foteli po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, bieżące czyszczenie klamek i kontaktów , bieżące mycie i konserwacja drzwi drewnianych wewnętrznych i wejściowych , bieżące mycie lodówek, kuchenek mikrofalowych, płyt grzewczych i innych urządzeń znajdujących się w aneksach kuchennych , bieżące odkurzanie i przecieranie poręczy klatek schodowych, 3. Sprzątanie pomieszczeń biura w dni robocze odbywać się będzie od godziny 15.00 4. Do wykonania w/w usług Nadleśnictwo zastrzega sobie stosowanie przez Wykonawcę następujących środków czystości : a. elementy drewniane ( podłogi drewniane, parapety, meble itp. ) - konserwacja przy użyciu środka typu Pronto b. elementy drewnopodobne ( drzwi, meble, panele podłogowe itp.) - konserwacja przy użyciu środka typu Pronto ( uwaga : nie do drewna ), aneksy kuchenne : c. do mycia kuchenek elektrycznych należy stosować środek do płyt ceramicznych d. do mycia zlewozmywaków stosować - środek nie powodujący zarysowań , e. mycie mebli kuchennych - nie stosować środków powodujących zmatowienie powierzchni lub ich zarysowanie , f. mycie w zmywarkach - stosować proszek do zmywarek , sól , nabłyszczacz - zgodnie z zaleceniami producenta, g. podłogi i ściany z powierzchnią ceramiczną - należy stosować środki , które nie powodują zarysowań i matowienia powierzchni . Na wszystkie pozostałe środki , które będą stosowane w celu realizacji umowy Wykonawca musi uzyskać zgodę Nadleśnictwa . 5. Usługi objęte niniejszym zakresem Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi ( sprzętu ) środków utrzymania czystości , środków toaletowych i higieny osobistej . Uwaga : do odkurzania pomieszczeń należy używać sprzętu nie powodującego zapylenia powietrza ( stosować filtry wodne ). C. Utrzymanie terenu: w okresie od 01.04.2013r. do 31.03.2014r. 1. Teren siedziby Nadleśnictwa składa się z: wybrukowanego kostką betonową placu z miejscami parkingowymi oraz drogami dojazdowymi trawników terenów zieleni niskiej -krzewy. Powierzchnia objętego umową placu, parkingów oraz dróg dojazdowych wynosi 3 427 m2. 2. Do zadań w zakresie bieżącego utrzymania terenu w czystości należy w szczególności i w miarę potrzeb: a. zamiatanie placu , miejsc parkingowych oraz dróg dojazdowych, b. odśnieżanie , zwalczanie śliskości zimowej , posypywanie powierzchni placu i dróg dojazdowych piaskiem , pryzmowanie śniegu , c. załadunek i wywóz śniegu, gdy pryzmowanie stanie się niewystarczające , d. usuwanie zanieczyszczeń wokół budynków , na placu oraz drogach dojazdowych tj. zamiatanie , grabienie i wywóz liści, e. czyszczenie z liści rynien i rur spustowych , f. oczyszczenie w razie konieczności wizjerów kamer znajdujących się na słupach wokół budynków, 3. Prace związane z utrzymaniem terenu odbywać się będą wyłącznie poza godzinami pracy biura Nadleśnictwa, przy pomocy własnych narzędzi i sprzętu. D. Obsługa i konserwacja urządzeń technicznych: w okresie od 01.04.2013 r. do 31.03.2014 r. Wykaz urządzeń wymagających konserwacji w zakresie ich użytkowania: 1. Brama wjazdowa główna: obsługa mechanizmu przesuwu, siłownika (ogólna obsługa otwierania i zamykania) konserwacja mechanizmów - w miarę potrzeb, 2. Bramy garażowe: obsługa otwierania i zamykania, przegląd i konserwacja mechanizmów - w miarę potrzeb, 3. Instalacja wentylacji: przeglądy i czyszczenie filtrów i przepustnic - na bieżąco lecz nie rzadziej niż co dwa tygodnie, 4. Instalacja pomp ciepła, C.O. i klimatyzacji wymiana styczników, bezpieczników, przekaźników, programowanie regulatora pompy ciepła, sprawdzanie, zgłaszanie ewentualnych awarii - na bieżąco, 5. Zbiornik akumulacyjny ciepła GALMET sprawdzanie działania zaworu bezpieczeństwa - na bieżąco, 6. Pompy Grundfos: bieżąca kontrola, 7. Klimatyzatory kasetonowe: kontrola i czyszczenie filtrów powietrza - co najmniej dwa razy w roku, 8.Membranowy zawór bezpieczeństwa: kontrola przez przeszkolonego instalatora co najmniej raz w roku, 9. Wymienniki płytowe: przeglądy na bieżąco, 10. Separator koalestencyjny ze zintegrowanym osadnikiem i wewnętrznym kanałem odciążającym: kontrola grubości warstwy oleju w zbiorniku separatora - co miesiąc kontrola grubości warstwy osadu w komorze osadowej - co miesiąc, kontrola zamknięcia pływakowego - co miesiąc, kontrola podtopienia kanału dopływowego - co kwartał kontrola stanu zanieczyszczeń zbiornika - jeden raz w roku zgłaszanie Zamawiającemu o konieczności usunięcia osadów przegląd i konserwacja dmuchawy napowietrzającej, 11. Branża elektryczna: kontrola: agregatu prądotwórczego, rozdzielnicy głównej RG, baterii kondensatorów BK-T-95, kamer, centrali alarmowej, pilotów zdalnego sterowania. Uwaga: przy obsłudze urządzeń elektrycznych wymagane są uprawnienia SEP. Wszystkie w/w urządzenia wymagają od firm lub osób które będą zajmowały się ich okresowymi przeglądami i konserwacją - zapoznania się z instrukcjami obsługi, użytkowania i konserwacji. Winno to nastąpić przed złożeniem ofert do przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium, którego wysokość wynosi 3 000,00 zł. 11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 11.2.1 pieniądzu, 11.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 11.2.3 gwarancjach bankowych, 11.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 11.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42/2007, poz. 275 z późn. zmianami). 11.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy nr konta 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu S-2710-1/2013 11.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w Nadleśnictwie - Sekretariat, pok. nr 1.10 w terminie do dnia 25.02.2013r. do godz. 9:00 11.5 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz pkt. 11.12 SIWZ. 11.6 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt. 11.4. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 11.7 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11.8 Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez innego uczestnika konsorcjum (konsorcjanta). 11.9 Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 11.9.1 wyborze oferty najkorzystniejszej, 11.9.2 zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 11.9.3 unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego 11.10 Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 11.10.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11.11 Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przepada na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 11.11.1 odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 11.11.2 zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 11.11.3 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.11.4 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.12 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach