Przetargi.pl
Letnie utrzymanie czystości na terenie miasta Tychy w 2011 roku

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 032 2277008
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 032 2277008
    REGON: 00016634400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie utrzymanie czystości na terenie miasta Tychy w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania jak niżej: ZADANIE I - Letnie utrzymanie czystości dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2011 r. 1. Przedmiotem części zamówienia - ZADANIE I jest: - mechaniczne zamiatanie dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego, o łącznej długości 204,22 km i powierzchni 1 540 278 m2, w tym: - drogi krajowe 35.415,00 mb, pow. 377.242 m2 - drogi powiatowe 75.672 mb, pow. 616.590 m2 - drogi gminne 93.137 mb, pow. 546.446 m2 - ręczne oczyszczanie jezdni, skrzyżowań i zatok w miejscach utrudniających pracę sprzętem mechanicznym - krotność sprzątania 1 raz w miesiącu na pow. ca 45.000 m2 w okresie sezonu, - interwencyjne mechaniczne zamiatanie ulic według wskazań zamawiającego, - polewanie i zraszanie nawierzchni dróg i ulic na całej szerokości pasa jezdnego o łącznej długości 54 564 mb i powierzchni 475.251 m2 - krotność polewania 2 razy w sezonie wg wskazań zamawiającego, - oczyszczanie bezpieczników i krawężników z piasku, darni i innych zanieczyszczeń według wskazań zamawiającego - powierzchnia jednokrotnego oczyszczania 21.423 m2. Zamawiający przewiduje dwukrotne oczyszczanie bezpieczników w okresie sezonu, - sprzątanie powierzchni dróg i ulic po odpustach - 17 odpustów w okresie trwania umowy, przewidywana łączna powierzchnia do sprzątania 17.000 m2, - usuwanie potrąconych zwierząt we wszystkie dni miesiąca o każdej porze dnia wraz z transportem i utylizacją, zakres usług określono w ilości 120 szt. w okresie umowy, - usunięcie odpadów z pasów drogowych według potrzeb i wskazań zamawiającego w ilości ca 35 ton we wszystkie dni kalendarzowe o każdej porze dnia wraz z transportem, składowaniem i utylizacją, - czyszczenie miejsc po kolizjach samochodowych w okresie trwania umowy we wszystkie dni kalendarzowe, o każdej porze dnia (24 godz./dobę). Zamawiający przewiduje ok. 10 wyjazdów, - oczyszczanie pasów drogowych wzdłuż dróg krajowych DK-44 i DK 1-86 wraz z węzłami o łącznej powierzchni 1.188.264,00 m2 z wszelkiego rodzaju śmieci raz w miesiącu. ZADANIE II - Utrzymanie koszy ulicznych i czystości przejść podziemnych, kładki, tuneli oraz zamiatanie i odchwaszczanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2011 r. 1. Przedmiotem części zamówienia ZADANIE II jest: - jednokrotne opróżnianie 369 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano, - dwukrotne opróżnienie 26 szt. koszy ulicznych i uporządkowanie terenu wokół koszy codziennie do godz. 7 rano oraz do godz. 15:00, - interwencyjne opróżnianie koszy według wskazań zamawiającego - zakupienie i ustawienie w ciągach ulicznych 24 szt. koszy betonowych ośmiokątnych o pojemności 50 l. z wkładem metalowym z popielniczką, - zakupienie 36 szt wkładów metalowych do koszy betonowych - utrzymanie czystości i porządku w przejściach podziemnych, tunelu i kładce o łącznej powierzchni 2.982 m2 - usuwanie nieczystości z przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy wtorek i piątek tygodnia), - zamiatanie przejść podziemnych, tunelu i kładki dwa razy w tygodniu (każdy poniedziałek i czwartek tygodnia), - zamiatanie chodników o powierzchni 217.110 m2 i ścieżek rowerowych o powierzchni 36.650 m2 - 1 krotnie w ciągu sezonu na całej szerokości z wszelkich zanieczyszczeń (piasek, liście, szkło), - usuwanie darni z chodników o powierzchni 72.370 m2 - ręcznie lub za pomocą środków chemicznych. ZADANIE III - Letnie utrzymanie czystości parkingów i placów na terenie miasta Tychy w 2011 r. 1. Przedmiotem części zamówienia - ZADANIE III jest: - mechaniczne lub ręczne zamiatanie parkingów o powierzchni 91.070,50 m2 oraz placów o powierzchni 15.120 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach