Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jasnogórska 15A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3449900, 3449901 , fax. 034 3627210
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Częstochowie
    ul. Jasnogórska 15A 15A
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3449900, 3449901, fax. 034 3627210
    REGON: 15026708900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport na koszt Oferenta odczynników laboratoryjnych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Częstochowie, ul. Jasnogórska 15a, wymienionych i sprecyzowanych w załączniku nr 2 (Pakiety od 2.1 do 2.19) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. b) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ustawy PZP. 2. W celu potwierdzenia ww. warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia (treść oświadczeń zawarta jest w załączniku nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty określone w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania powinien, stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605), musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące załączniki oferty: 1) Formularz oferty, wypełniany i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu) - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku - załącznik nr 3). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem wraz ze wskazaniem osoby upoważnionej do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokumenty powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione ze strony pełnomocnika reprezentującego Wykonawców w postępowaniu. 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osób upoważnionych przez Wykonawcę do jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 6) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (wraz z datą) jako akceptacja jej treści i warunków. UWAGA: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia kserokopii w/w dokumentów, poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2) Kserokopie dokumentów muszą być czytelne. 3) Prosimy o nie załączanie dokumentów innych niż wymagane w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach