Przetargi.pl
Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Egzekucja świadczeń nienależnie pobranych w aspekcie ustawy o świadczeniach rodzinnych Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kodeks postępowania administracyjnego

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-731 Poznań, ul. Nowowiejskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8567-300 , fax. 61 8515-635
  • Data zamieszczenia: 2012-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
    ul. Nowowiejskiego 11 11
    61-731 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8567-300, fax. 61 8515-635
    REGON: 63128432200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Egzekucja świadczeń nienależnie pobranych w aspekcie ustawy o świadczeniach rodzinnych Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kodeks postępowania administracyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Egzekucja świadczeń nienależnie pobranych w aspekcie ustawy o świadczeniach rodzinnych Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie nowych oraz weryfikacja dotychczasowych umiejętności w zakresie praktycznego postępowania przy egzekucji świadczeń nienależnie pobranych w aspekcie ustawy o świadczeniach rodzinnych. Zakres tematyczny: a) Pojęcie i funkcje postępowania egzekucyjnego w administracji. b) Wszczęcie postępowania o zwrot świadczeń nienależnie pobranych. c) Decyzja o zwrocie. d) Organ egzekucyjny. e) Tytuł wykonawczy - skuteczne wystawienie. f) Potrącanie z bieżących świadczeń. g) Wnioski o umarzanie, rozłożenie na raty - jak wnioskować prawidłowo. h) Rozliczanie odsetek - różne sposoby, współpraca ROPS-OPS. i) Postępowanie w sytuacji, gdy dłużnik przebywa za granicą. j) Postępowanie w sytuacji, gdy nie jest znane miejsce zamieszkania dłużnika. k) Przedawnienie roszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ. Część 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kodeks postępowania administracyjnego. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do stosowania procedur administracyjnych w instytucjach pomocy i integracji społecznej. Zakres tematyczny: a) KPA a ustawa o pomocy społecznej; b) zasady postępowania administracyjnego; c) właściwość rzeczowa i miejscowa organu; d) strona w postępowaniu, przedstawiciel ustawowy, pełnomocnik; e) doręczenia pism przez organ, doręczanie pism pełnomocnikom; doręczenia szczególne i zastępcze; f) rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym; g) stwierdzenie nieważności decyzji administracyjnej i wznowienie postępowania; h) dokumenty i inne dowody; i) podjęcie, zawieszenie, umorzenie, zakończenie postępowania; j) praktyczne rozwiązywanie zagadnień zgłoszonych przez uczestników szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla Części 1 i 2. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić szkolenie dla 80 osób, w podziale na cztery grupy, w wymiarze 15 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut). Szkolenie realizowane będzie w cyklu dwudniowych edycji (15 godzinnych) wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: - nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, - przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszej edycji, - poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zorganizowanie dojazdu uczestników: - pierwszego dnia z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca w którym realizowane będzie szkolenie oraz - po zakończeniu szkolenia powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników zjazdów w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas szkolenia: - pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację, - drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, - 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych, - zorganizowanie kolacji integracyjnej pierwszego dnia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: dla Części 1 - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100), dla Części 2 - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ S.A. OO Poznań Rachunek nr 60 2030 0045 1110 0000 0234 9820 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie pieniężnej, wymagana kwota powinna znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach