Przetargi.pl
CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, Medyka 288
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 53 75 , fax. 16 671 53 75
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce
    Medyka 288 288
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 53 75, fax. 16 671 53 75
    REGON: 65096022500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gops@medyka.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń kierowanych do uczestników projektu pn. CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej zapisanych w następujących instrumentach: I. Instrument aktywizacji społecznej - Trening interdyscyplinarny w ramach, którego wykonawca przeprowadzi ćwiczenia umiejętności rozumienia zachowań własnych i innych osób, wyrażania myśli i uczuć, poprawnego komunikowania się, wskazania swoich mocnych i słabych stron. Zajęcia te mają za zadanie zwiększyć zaufanie we własne możliwości i wpłynąć na zmianę własnej sytuacji życiowej. 1. Warsztaty kompetencji zawodowych w formie zajęć teoretycznych odbywać się będą w: - 2013 r. - 1 grupa x 10 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2014 r. - 1 grupa x 8 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2015 r. - 1 grupa x 3 osoby x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), 2. Założenia: 2.1. Tematyka warsztatów: - Komunikacja interpersonalna, - Organizowanie własnego czasu, - Motywowanie do działania w poszukiwaniu pracy, - Zmiany - jak modyfikować swoje postawy, - Budowa poczucia własnej wartości, 2.2. Usługa szkoleniowa w 2013 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 10 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 10 osobowej grupy szkoleniowej. 2.3. Usługa szkoleniowa w 2014 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 8 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 8 osobowej grupy szkoleniowej. 2.4. Usługa szkoleniowa w 2015 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 3 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 3 osobowej grupy szkoleniowej. 2.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 2.6. Liczba osób - 21. 2.7. Liczba certyfikatów - 21. 2.8. Liczba godzin dydaktycznych - 72 w tym w: - 2013 r. - 24 godziny - 2014 r. - 24 godziny - 2015 r. - 24 godziny 2.9. Realizacja usługi w: - 2013 r.: sierpień 2013 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2014 r.: marzec 2014 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2015 r.: luty 2015 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce 3. Zadania Wykonawcy: 3.1. Obowiązki organizacyjne: a) zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób, zawierać niezbędne umeblowanie, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu; c) zapewnienie obiadu składającego się z dwóch dań dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; d) zwrot kosztów dojazdu na szkolenia e) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. II. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca zrealizuje w formie zajęć teoretycznych metody aktywnego poszukiwania pracy (APP) 1. Warsztaty kompetencji zawodowych w formie zajęć teoretycznych odbywać się będą w: - 2013 r. - 1 grupa x 10 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2014 r. - 1 grupa x 8 osób x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), - 2015 r. - 1 grupa x 3 osoby x 4 dni po 6 godzin (tj. 4 dni x 6 godz. = 24 godz.), 2. Założenia: 2.1. Tematyka warsztatów: - Aktualna sytuacja na rynku pracy, - Wymogi pracodawców wobec kandydatów na pracowników, - Aktualne wymagania obowiązujące na regionalnym i europejskim rynku pracy, - Autodiagnoza w zakresie własnego potencjału i predyspozycji zawodowych. - Skuteczne działania w zakresie poszukiwania pracy. - Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV, list motywacyjny. 2.2. Usługa szkoleniowa w 2013 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 10 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 10 osobowej grupy szkoleniowej. 2.3. Usługa szkoleniowa w 2014 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 8 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 8 osobowej grupy szkoleniowej. 2.4. Usługa szkoleniowa w 2015 r. obejmuje 4 dni szkoleniowe na 3 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godziny dydaktyczne dla 3 osobowej grupy szkoleniowej. 2.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 2.6. Liczba osób - 21. 2.7. Liczba certyfikatów - 21. 2.8. Liczba godzin dydaktycznych - 72 w tym w: - 2013 r. - 24 godziny - 2014 r. - 24 godziny - 2015 r. - 24 godziny 2.9. Realizacja usługi w: - 2013 r.: sierpień 2013 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2014 r.: kwiecień 2014 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce. - 2015 r.: luty 2015 r. w układzie czterech dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce 4. Zadania Wykonawcy: 4.1. Obowiązki organizacyjne: a) zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób, zawierać niezbędne umeblowanie, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu; c) zapewnienie obiadu składającego się z dwóch dań dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; d) zwrot kosztów dojazdu na szkolenia e) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. III. Instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach, którego wykonawca przeprowadzi kursy zawodowe dla 21 uczestników projektu w tym: - 2013 r. - dla 10 osób - 2014 r. - dla 8 osób - 2015 r. - dla 3 osób 1. Kursy zawodowe będą oparte o 80 - 150 godzinne programy odpowiadające kierunkom szkoleń. Beneficjenci projektu mają do wyboru następujące kierunki szkoleń: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony, - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym - Spawacz 2. Założenia: 2.1. Uczestnicy wybiorą dla siebie kursy zawodowe w specjalnościach wymienionych poniżej odpowiednio: - 2013 r. w specjalności: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony, - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B , - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym, - Spawacz - 2014 r. w specjalności: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony, - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym, - Spawacz - 2015 r. w specjalności: - Kosmetyczka z elementami wizażu, - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Fryzjer, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Agent ochrony, - Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, - Palacz c.o. (gazowy) + uprawnienia E, -Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym, - Spawacz 2.2. Instrument obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych dla Beneficjentów Ostatecznych oraz przeprowadzenie lekarskich badań specjalistycznych 2.3. Ze względu na specyfikę instrumentu Wykonawca może zlecić realizację kursów zawodowych uprawnionemu do realizacji określonych typów kursów podwykonawcy 2.4. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia kurs/wykład. 2.5. Liczba osób - 21. 2.6. Liczba certyfikatów - 21. 2.7. Realizacja usługi w: - 2013 r.: wrzesień - listopad 2013 r. w układzie pięciu dni w okresie od poniedziałku do piątku w cyklu 8 h na miejscu w Medyce lub w Przemyślu dla 10 osób. - 2014 r.: czerwiec - wrzesień 2014 r. w układzie pięciu dni w okresie od poniedziałku do piątku w cyklu 8 h na miejscu w Medyce lub w Przemyślu dla 8 osób. - 2015 r.: marzec - maj 2015 r. w układzie pięciu dni w okresie od poniedziałku do piątku w cyklu 8 h na miejscu w Medyce lub w Przemyślu dla 3 osób. 3. Zadania Wykonawcy: 3.1. Obowiązki organizacyjne: a) Wykonawca przedstawi szczegółowy program oraz harmonogramu szkoleń, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów/podwykonawców z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i związanych z nimi szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca pokryje koszty dojazdu do miejsca odbywania się szkolenia. e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, f) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. g) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. h) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń. Zaświadczenia o ukończeniu kursu mają być wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyka.itl.pl/bip

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach