Przetargi.pl
CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, Medyka 288
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 53 75 , fax. 16 671 53 75
  • Data zamieszczenia: 2010-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce
    Medyka 288 288
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 53 75, fax. 16 671 53 75
    REGON: 65096022500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/gops
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń kierowanych do uczestników projektu pn. CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej zapisanych w następujących instrumentach: I. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca przeprowadzi warsztaty kompetencji zawodowych w formie - zajęć teoretycznych w ilości 6 godzin dla grupy 16 osobowej - wyjazdu 6 godzinnego dla 16 uczestników projektu 1. Założenia: 1.1. Tematyka warsztatów: - Komunikacja interpersonalna, - Organizowanie własnego czasu, - Motywowanie do działania w poszukiwaniu pracy, - Zmiany - jak modyfikować swoje postawy, - Budowa poczucia własnej wartości, - Spotkania z ludźmi, którzy osiągnęli sukces zawodowy. 1.2. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 dni szkoleniowe na 16 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 12 godziny dydaktycznych dla 16 osobowej grupy szkoleniowej. 1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 1.4. Liczba osób - 16. 1.5. Liczba certyfikatów - 16. 1.6. Liczba godzin dydaktycznych - 12. 1.7. Realizacja usługi: sierpień 2010 r. w układzie dwóch dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu i wyjazdu 6 h na terenie województwa podkarpackiego. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. h) Wyjazd zorganizowany zostanie w godzinach od 8:00 do 17:00 a Wykonawca zapewni środek transportu dla uczestników. II. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca przedstawi w formie zajęć teoretycznych w ilości 12 godzin dla grupy 10 osobowej metody aktywnego poszukiwania pracy (APP) 1. Założenia: 1.1. Tematyka warsztatów: - Aktualna sytuacja na rynku pracy, - Wymogi pracodawców wobec kandydatów na pracowników, - Aktualne wymagania obowiązujące na regionalnym i europejskim rynku pracy, 1.2. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 dni szkoleniowe na 10 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 12 godziny dydaktycznych dla 10 osobowej grupy szkoleniowej. 1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 1.4. Liczba osób - 10. 1.5. Liczba certyfikatów - 10. 1.6. Liczba godzin dydaktycznych - 12. 1.7. Realizacja usługi: sierpień 2010 r. w układzie dwóch dni w okresie od poniedziałku do piątek w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.2. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.3. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. III. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca udzieli w formie spotkania indywidualnego wsparcia psychologa w ilości 4 godzin dla 10 osób 1. Założenia: 1.2. Tematyka warsztatów: - Podniesienie kondycji psychicznej, 2.4. Usługa szkoleniowa obejmuje 10 dni szkoleniowych dla 10 osób po 4 godz. na osobę. 2.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 2.6. Liczba osób - 10. 2.7. Liczba certyfikatów - 10. 2.8. Liczba godzin dydaktycznych - 4 godz. na osobę. 2.9. Realizacja usługi: wrzesień 2010 r. w układzie 10 dni w okresie od poniedziałku do piątek w jednym cyklu 4 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 2 osóby. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia kawy, herbaty, wody, suchych ciastek podczas spotkania - 1 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni psychologa z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. IV. Instrument aktywizacji zawodowej w ramach, którego przeprowadzone zostaną przez doradcę zawodowego zajęcia dla 16 uczestników z indywidualnego doradztwa zawodowego (2 godz. osobę). 1. Założenia: 1.1. Tematyka warsztatów: - Zajęcia z zakresu opracowania CV, - Wpisu do internetowych portali pracy. 1.2. Usługa szkoleniowa obejmuje 6 dni szkoleniowych dla 16 osób po 2 godz. na osobę. 1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 1.4. Liczba osób - 16. 1.5. Liczba certyfikatów - 16. 1.6. Liczba godzin dydaktycznych - 2 godz. na osobę. 1.7. Realizacja usługi: wrzesień 2010 r. w układzie 6 dni w okresie od poniedziałku do piątek w jednym cyklu 2 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 2 osoby. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia kawy, herbaty, wody, suchych ciastek podczas spotkania - 1 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni psychologa z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. V. Instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach, którego wykonawca przeprowadzi kursy zawodowe dla 16 uczestników projektu. 1. Założenia: 1.1. Przeprowadzenie kursów zawodowych w specjalnościach: - Kucharz z obsługą małej gastronomii - 3 osoby, - Opiekun osób starszych i dzieci - 6 osób, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem - 3 osoby, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym - 3 osoby, - Operator koparko - ładowarki - 1 osoba. 1.3. Instrument obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych dla Beneficjentów Ostatecznych oraz przeprowadzenie lekarskich badań specjalistycznych 1.4. Ze względu na specyfikę instrumentu Wykonawca może zlecić realizację kursów zawodowych uprawnionemu do realizacji określonych typów kursów podwykonawcy 1.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia kurs wykład. 1.6. Liczba osób - 16. 1.7. Liczba certyfikatów - 16. 1.8. Realizacja usługi: październik - listopad 2010 r. w układzie 5 dni w tygodniu w okresie od poniedziałku do piątek na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Wykonawca przedstawi szczegółowy program oraz harmonogramu szkoleń, b) Wykonawca zapewni prelegentów trenerów podwykonawców z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i związanych z nimi szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń. Zaświadczenia o ukończeniu kursu mają być wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyka.itl.pl/bip

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach