Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie czystości na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie

Zakład Targowisk Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-548 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5340494, 089 5340447 , fax. 089 5340494
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Targowisk Miejskich
    ul. Dąbrowszczaków 33 33
    10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5340494, 089 5340447, fax. 089 5340494
    REGON: 51037901000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie czystości na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenach będących w zarządzie i administracji Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie Kod CPV: 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane. 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 90620000-9 Usługi odśnieżania 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 29, 30 i 31 ustawy): I. 1. Prace na targowiskach miejskich w Olsztynie tj. na targowisku przy ulicy Grunwaldzkiej o powierzchni - 26.586 m? , i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka o powierzchni - 11.352 m?. a. codzienne zamiatanie mechaniczne i ręczne oraz usuwanie wszelkich nieczystości z terenu targowisk przy ul. Grunwaldzkiej , Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka, b. mechaniczne i ręczne zbieranie z powierzchni targowisk przy ulicy Grunwaldzkiej , Kolejowej i na terenie Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, c. systematyczne lub interwencyjne usuwanie z terenu targowisk przy ul. Grunwaldzkiej i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu pieszych z terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, d. opróżnianie w miarę potrzeb koszy na śmieci , ustawionych na terenie targowisk przy ul. Grunwaldzkiej i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka), e. bieżąca konserwacja i dbałość o czystość w.w koszy - mycie i dezynfekcja , f. koszenie trawy na terenie i wokół targowisk miejskich przy ulicy Grunwaldzkiej, Wilczyńskiego i Kolejowej wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka. 2. W okresie sezonu zimowego usługa obejmuje wykonanie następujących prac na targowiskach miejskich. 1) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi, usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na terenach targowisk Grunwaldzka, Kolejowa wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka tj: a) posypywanie piaskiem za pomocą posypywarki lub ręcznie, b) odgarnianie śniegu za pomocą pługu lub ręcznie z terenu targowisk Grunwaldzka, Wilczyńskiego, Kolejowa wraz z rejonem Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka i składowanie go w miejscu do tego przeznaczonym, 2) Uprzątnięcie nawierzchni targowisk z pozostałości po usuwaniu skutków zimy ,zależnie od warunków pogodowych. 3. Prace na innych terenach zarządzanych przez Zakład 1) sprzątanie terenu przy szaletach na Targu Rybnym i przy ul. Dworcowej , 2) sprzątanie po Święcie Zmarłych terenu wokół cmentarzy komunalnych . 4. Prace związane z oczyszczaniem słupów i tablic ogłoszeniowych administrowanych przez Zakład: 1) oczyszczanie słupów reklamowych z nadmiaru reklam i mycie czap , 2) rozwiezienie, zwiezienie i oczyszczanie tablic ogłoszeniowych. II. 1. Prace związane z utrzymaniem czystości w toaletach miejskich zarządzanych przez Zakład zlokalizowanych w Olsztynie przy ulicy Okopowej, na Moście Jana, na Placu Jedności Słowiańskiej, na ul. Mickiewicza oraz na Targu Rybnym. 3. Szczegółowy zakres prac określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Oferent obowiązany jest określić ceny jednostkowe zawarte w specyfikacji warunków zamówienia. Ceny jednostkowe mają uwzględniać całkowite koszty niezbędne do wykonania danej czynności tj. narzuty, niezbędne materiały, pracę sprzętu, robociznę, załadunek, wywóz i koszt składowania odpadów na wysypisku wraz ze stosownymi narzutami. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi związane z oczyszczaniem terenów . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min. 3 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Uwaga! Jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Uwaga! Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (warunek dotyczy wszystkich zadań objętych zamówieniem). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego - zał. nr 2 ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 3) wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 1.3) zostały zrealizowane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) oświadczenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru zał. nr 8 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego. 7) oferta cenowa - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 9) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach