Przetargi.pl
Wywóz stałych odpadów zmieszanych z terenu targowisk miejskich w Olsztynie

Zakład Targowisk Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-548 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5340494, 089 5340447 , fax. 089 5340494
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Targowisk Miejskich
    ul. Dąbrowszczaków 33 33
    10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5340494, 089 5340447, fax. 089 5340494
    REGON: 51037901000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz stałych odpadów zmieszanych z terenu targowisk miejskich w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV: 90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów stałych gromadzonych w kontenerach i luzem z terenu targowisk miejskich przy : - ul. Kolejowej, ul. Grunwaldzkiej, ul. Wilczyńskiego oraz z pojemników ustawionych przy Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka . 2. Wywóz odpadów stałych na wysypisko śmieci. 3. Ustawienie pojemników na odpady na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi normami: a) targowisko przy ul. Kolejowej - pojemniki typu PA 1100 na kółkach o pojemności 1,1 m3 każdy: - w okresie od 01.11. - 31.03. - 3 sztuki, - w okresie od 01.04 - 31.10 - 4 sztuki, b) targowisko przy ul. Wilczyńskiego - pojemniki typu PA 1100 na kółkach o pojemności 1,1 m3 każdy w ilości - 4 sztuk c) targowisko przy ul. Grunwaldzkiej - pojemniki typu PA 1100 na kółkach o pojemności 1,1 m? każdy i kontener typu KP o pojemności 7 m3 : - w okresie od 01.11. - 30.04. - 6 sztuk - w okresie od 01.05 - 31.10. - 6 sztuk - w okresie od 01.05 - 31.10. - 1 kontener typu KP - o pojemności 7 m3 bez pokrywy d) Miejska Hala Targowa Zatorzanka ul. Kolejowa - pojemniki typu PA 1100 na kółkach o pojemności 1,1 m3 każdy w ilości 4 sztuk , 4. Konserwacja, naprawa i wymiana pojemników. 5. Dezynsekcja pojemników : a) w okresie od 01.04 - 30.04 - każdorazowo po opróżnieniu pojemników na targowiskach przy ul. Kolejowej, Wilczyńskiego, Grunwaldzkiej i Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka. 6. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego wywozu odpadów. 7. Pojemniki na odpady stałe z targowisk miejskich w Olsztynie będą opróżniane : a) targowisko ul. Kolejowa: - w okresie od 01.11 - 31.03 - 2 razy w tygodniu ( poniedziałek i piątek ) - w okresie od 01.04 - 31.10 - 3 razy w tygodniu ( poniedziałek, środa i piątek ) b) targowisko ul. Wilczyńskiego: - w okresie od 01.11 - 31.03 - 2 razy w tygodniu ( poniedziałek i piątek ) - w okresie od 01.04 - 31.10 - 3 razy w tygodniu ( poniedziałek, środa i piątek ) c) targowisko ul. Grunwaldzka: - w okresie od 01.11 - 31.03 - 2 razy w tygodniu ( wtorek i sobota ) - w okresie od 01.04 - 31.10 - 3 razy w tygodniu ( wtorek, piątek i sobota ) c) Miejska Hala Targowa Zatorzanka - 3 razy w tygodniu ( poniedziałek, środa, piątek ) 8. Szczegółowy zakres prac określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 9. W przypadku nieregularności w wywozie i spowodowanym tym nagromadzeniem odpadów poza pojemnikami, Wykonawca ma obowiązek wywieźć bez dodatkowej opłaty odpady z pojemników i leżące luzem. 10. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga złożenia umowy z Zakładem Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie na przyjmowanie nieczystości stałych przez składowisko śmieci. Powyższy dokument nie stanowi części oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów o wartości, co najmniej równej kwocie 100.000zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione warunki musza być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) samochód śmieciarka bezpylna do odbioru odpadów z pojemników typu PA- 1100- szt. 2, b) samochód kontenerowy hakowy lub bramowy do odbioru odpadów z pojemników typu KP- 7 - szt. 2. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 o niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy wymaganymi narzędziami i urządzeniami Wykonawca będzie dysponował, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie wywozu i transportu stałych odpadów komunalnych odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujący dokumenty: a) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych, b) zezwolenie na transport stałych odpadów komunalnych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawcę, który będzie wykonywał część zamówienia publicznego, do wykonywania której ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego - zał. nr 2) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ, 3) wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 1.3) zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.), 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru zał. nr 8 o SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru zał. Nr 7 do SIWZ, 7) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych, 8) aktualne zezwolenie na transport stałych odpadów komunalnych, 9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 10) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach