Urząd Miejski w Głogówku ogłasza przetarg
- Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4069900, 4069915 , fax. 077 4069906
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Głogówku
ul. Rynek 1 1
48-250 Głogówek, woj. opolskie
tel. 077 4069900, 4069915, fax. 077 4069906
REGON: 00052938000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BUDYNKU SZATNI SPORTOWEJ w m. ZAWADA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : BUDOWA BUDYNKU SZATNI SPORTOWEJ w m. ZAWADA działka nr.83/1,83/2,111,82/6 km 4 obręb Zawada w zakresie wykonania następujących robót: Roboty budowlane -stan zero, ściany parteru, stropodach, roboty wykończeniowe Stolarka okienna i drzwiowa Magazyn blaszany Roboty instalacyjne -wod-kan. , szambo z przyłączem, przyłącz wody Roboty elektryczne - instalacja elektryczna , przyłącze kablowe Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45 000 000 Dane techniczne: wysokość okapu od terenu 2,64 m kubatura budynku 490,80 m3 powierzchnia zabudowy budynku 108,15 m2 powierzchnia zabudowy zadaszenia 38,35 m2 OPIS ROBÓT BUDOWLANYCH Fundamenty betonowe z betonu B25, ściany fundamentowe z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, są to ścianki grubości 25cm, nadproża stalowe lub prefabrykowane, dach o konstrukcjiji drewnianej, jednospadowy, drewno K31, należy wykonać wszystkie zabezpieczenia grzybo, owadobójcze i p. poż. dach budynku szatni z płyt warstwowych ściany działowe z pustaków ceramicznych lub z płyt G-K, wodoodpornych, obudowa pionów kanalizacji z płyt kartonowo-gipsowych, wodoodpornych,j parapety zewnętrzne aluminiowe, dopasować kolorystycznie io wielkościowo do elewacji, parapety wewnętrzne PCV, stolarka okienna PCV- drzwi wewnętrzne typ Porta, lub inne- kolor do uzgodnienia, koniecznie należy wykonać drzwi opaskowe, Drzwi zewnętrzne aluminiowe, Pozostałe elementy konstrukcyjne zgodne z projektem, pokrycie dachu z blachy ocynkowanej i powlekanej o grubości co najmniej 0,8mm, pod blachą należy wykonać izolację z folii wiatrowej, rynny i obróbki blacharskie z blachy cynkowej, wystające części dachu należy obić boazerią drewnianą, dotyczy tarasu, Wszystkie izolacje termiczne i przeciwwilgociowe należy wykonać zgodnie z projektem, posadzki i podłogi należy wykonać według opisu na rysunku rzutu przyziemia, należy pamiętać o wykonaniu posadzek zgodnie z projektem izolacje przeciwwilgociowe według opisów na rysunkach przekrojów, tynki wewnętrzne należy wykonać cementowo- wapienne kat. III, tynki zewnętrzne również kat. III, cementowo-wapienne, piony wodno - kanalizacyjne należy obłożyć płytami G-K, w pomieszczeniach mokrych ściany wyłożyć płytkami ceramicznymi do wysokości do najmniej 2,00m. , w pralni ścianę przeciwległą do drzwi wejściowych należy wyłożyć płytkami ceramicznymi na wysokość 2,00m. i wywinąć na boczne ściany na 1,20m., malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi tynki wewnętrzne, w szatniach, pokoju sędziowskim i magazynie- pralni, należy wykonać lamperię na wysokości 1,80m. z farby olejnej. dojście do budynku należy utwardzić, przy tarasie oraz wejściach i magazynie wapna należy zastosować obrzeża trawnikowe, roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby uprawnionej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4000,- PLN (słownie : cztery tysiące PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. /kopię dowodu przelewu należy załączyć do oferty./3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miejskiego w Głogówku, Bank Spółdzielczy w Głogówku, nr rachunku 358904-000-1-1000-0000-4819-0007. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Głogówku Rynek 1 parter, pokój nr 14. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześniej, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 w/w Ustawy zamówien publicznych Wykaże wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie budynku o kubaturze podobnych wielkości /min 2 roboty/ i wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,-PLN./każda/ Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.1 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert1.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp1.3 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp1.4 nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert2.1 wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie budynku o kubaturze podobnych wielkości /min 2 roboty/ i wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,-PLN./każda/ Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2 dokument stwierdzający, że wykonawca dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi adekwatnymi do przedmiotu zamówienia do obsadzenia następujących stanowisk: 2.2.1 kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,wod-kan. i elektryczne- minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku kierownika Wszystkie te osoby winny przedłożyć w ofercie aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Zawodowej Inżynierów3.1 polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000,- PLN 3.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej 3.2 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oswiadczenie z art 22i 24 ustawy pzp-załacznik nr2 Wykaz wykonanych robót budowlanych -załącznik nr3 Wykaz osób -załacznik nr4 projekt umowy wraz z kartą gwarancyjną -załącznik nr 5 wg.formuły ; spełnia /nie spełnia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27