Burmistrz Zdzieszowic ogłasza przetarg
- Adres: 47-330 Zdzieszowice, ul. Bolesława Chrobrego 34
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4064400 , fax. 077 4064444
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zdzieszowic
ul. Bolesława Chrobrego 34 34
47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie
tel. 077 4064400, fax. 077 4064444
REGON: 00053034700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzieszowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i adaptacja budynku przy ul. Filarskiego 27 w Zdzieszowicach na mieszkania socjalne oraz budowy budynków gospodarczych dz. 381/3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja istniejącego przy ul. Filarskiego 27 w Zdzieszowicach budynku na mieszkania socjalne oraz budowa przynależnych do niego budynków gospodarczych. Realizacja przewiduje w części adaptowanej ocieplenie budynku - styropianem gr. 10 cm ścian zewnętrznych i wełną mineralną o gr. 15 cm dachu, zmianę sposobu wejścia do mieszkań poprzez zamurowanie niektórych otworów drzwiowych oraz stworzenie nowych w miejscu istniejących otworów okiennych, wyburzenie i wymurowanie ścianek działowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz zmianę pokrycia dachowego. Na bazie istniejących ścian i podziałów wewnątrz budynku, oraz wyburzeniu fragmentów ścian i dobudowaniu nowych, powstanie 13 mieszkań socjalnych. Parametry techniczne obiektu adaptowanego to : wymiary zew. budynku 10,05 x 44,40 m; pow. zabudowy 446,2 m2, pow. użytkowa 371,1 m2, kubatura 1562 m3. W ramach adaptacji planuje się wykonać nową instalację wewnętrzną wody pitnej do celów socjalnych, nową instalację wody ciepłej użytkowej (przygotowanej lokalnie) oraz nową instalację kanalizacji sanitarnej wewnętrznej z przewodów PVC (po uprzednim demontażu starych instalacji sanitarnych). Mieszkania planuje się wyposażyć w elementy armatury sanitarnej takie jak : baterie, umywalki, zlewozmywaki, muszle ustępowe, kabiny natryskowe (uwaga : łazienki należy wyposażyć w brodziki wraz z kabinami natryskowymi - pozycja 87 przedmiaru wod. - kan.). W zakresie części elektrycznej planuje się wykonać nową rozdzielnię główną budynku RG zlokalizowaną na zewnątrz budynku, a w mieszkaniach tablice mieszkaniowe z zabezpieczeniami obwodów. Ponadto planowane jest wykonanie nowej instalacji oświetlenia i gniazd wtyczkowych (podtynkowe), nowej instalacji odgromowej (zwody poziome niskie) i nowej instalacji WLZ (w rurach PCV). W ramach osprzętu elektrycznego planuje się wyposażyć mieszkania w kuchnie elektryczne 4-ro płytowe z piekarnikiem oraz w bojlery pojemnościowe. Oprócz tego w ramach zadania planuje się realizację dwóch budynków gospodarczych z pomieszczeniami użytkowymi przeznaczonymi do przechowywania opału o powierzchni 3,75 m2 każde. Budynki gospodarcze (niepodpiwniczone, jednokondygnacyjne) będą posiadały wymiary zewnętrzne : obiekt 7-boksowy (1136 x 300 cm), obiekt 5-boksowy (824 x 300 cm). Konstrukcja budynków gospodarczych w technologii ściany jednowarstwowej, murowana z drewnianym, krokwiowym dachem jednospadowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 800.000 zł; 4) posiadają przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości 30 pracowników. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wskazane poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 u. p. z. p. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 800.000 zł; 7) oświadczenie na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzieszowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej ul.Prudnickiej w miejscowości Strzeleczki.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja - Etap 1
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku żłobka - III etap
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie objazdu i remont dróg objazdowych dla zamkniętego mostu w ciągu ul. Niemodlińskiej wraz z opracowaniem dokumentacji w zakresie : Poszerzenia jezdni ul. Spychalskiego od ul. Parkowej do zjazdu na działkę 52/6
Dodano: 2016-06-23 - Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Tułowicach przy ul. Dworcowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-06-02 - Budowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wędrynia i Łowoszów
Dodano: 2016-05-25 - Likwidacja zbiornika smoły po byłej wytwórni mas bitumicznych na terenie placu składowego w m. Biała Nyska
Dodano: 2016-05-20 - Rozbiórka budynku chlewni nr inw. 182/34, położonej na terenie działki nr 260/1 w Hajdukach Nyskich, gmina Nysa, powiat nyski, woj. opolskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.13.2016.RB
Dodano: 2016-04-26 - Przebudowa części holu na pomieszczenie biurowe na parterze budynku biurowego w Opolu przy ul. 1 Maja 29, działka nr 13/7 k.m. 53
Dodano: 2016-01-15 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krapkowickiej 6 w Opolu, z przeznaczeniem na lokale komunale dla zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych Gminy Opole
Dodano: 2015-08-10