Przetargi.pl
Budowa żłobka w Olsztynku

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 89 519 5457
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 89 519 5457
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka w Olsztynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oraz dostawy związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa żłobka w Olsztynku. 2. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia środki pochodzące z dotacji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH - edycja 2016. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i wyposażenie przyjaznego, i funkcjonalnego żłobka dla dzieci w wieku od 0,5-3 lat. 4. Budowa żłobka w Olsztynku projektowana jest jako rozbudowa istniejącego budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku znajdującego się na działce oznaczonej numerem 11.1, obręb numer 4, miasta Olsztynek. Projekt obejmuje także działkę oznaczoną numerem 11.3, obręb numer 4, miasta Olsztynek - przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu. Na przedmiotowym terenie znajdują się następujące obiekty: - budynek przedszkola, - tzw. Orlik, - plac zabaw, - sieci uzbrojenia terenu, - chodniki, - nasadzenia drzew i krzewów, - ogrodzenie terenu. Przedmiotowe działki graniczą: - od strony północnej z zabudową usługową - nowopowstały budynek centrum handlowego, - od strony południowej z Orlikiem i budynkiem Gimnazjum, - od strony wschodniej z drogą dojazdową a za nią zabudową wielorodzinną - wysoką, bloki, - od strony zachodniej z Gospodarką Komunalną Sp. z o. o. Do działki doprowadzone są wszystkie konieczne media - energia elektryczna, woda, gaz ziemny. Odprowadzenie ścieków do kanalizacji miejskiej. 5. Ogólne dane liczbowe dla projektowanego budynku: - powierzchnia zabudowy: 526,76 m2, - powierzchnia użytkowa: 447,78 m2, - kubatura: 3055,52 m3, - wysokość budynku: 5,98 m, - szerokość budynku: 22,18 m, - długość budynku: 23,64 m. 6. Forma architektoniczna budynku charakteryzuje się prostą bryłą prostopadłościenną. Budynek parterowy, niepodpiwniczony. Dach płaski ze spadkiem 2,5%. 7. Zestawienie pomieszczeń przedstawiono w tabeli poniżej. Numer pomieszczenia zgodnie z projektem Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2] 01. Sala dzieci 53,72 02. Sypialnia 53,51 03. Sypialnia 53,57 04. Hall 73,45 05. Sanitariat dzieci 11,96 06. Sanitariat dzieci 14,60 03. Sala dzieci 53,52 08. Komunikacja 13,44 09. Zmywalnia 7,16 10. WC 4,29 11. Wydawalnia 24,39 12. WC ogólnodostępne 5,90 13. Pomieszczenie porządkowe 3,88 14. Pokój biurowy 8,51 15. Szatnia dzieci 21,50 16. Pomieszczenie pielęgniarki 12,61 18. Pomieszczenie socjalne 11,77 19. WC 5,7 20. Szatnia pracowników 6,68 21. Pomieszczenie na wózki 18,01 22. Przedsionek 3,77 Razem: 447,48 Wysokość pomieszczeń zaprojektowana jest od 2,50 m do 3,30 m: sale i sypialnie dla dzieci 3,30 m, komunikacja 2,70 m, wc ogólnodostępne i dla personelu 2,50 m, zaplecze kuchenne, wózkarnia, szatnia dla dzieci 3,30 m, zaplecze socjalne 2,70 m. Parametry dotyczące wykończenia budynku opisano w projekcie budowlanym. Wszelkie szczegóły dotyczące wykończenia m. in. kolory ścian, podłóg należy zatwierdzać u Zamawiającego na etapie realizacji zadania. 8. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) robót ogólnobudowlanych, kubaturowych i wykończeniowych, 2) robót w zakresie instalacji wewnętrznych: instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej - wywiewnej, instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja elektryczna, 3) przebudowy sieci: kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 4) przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 5) zagospodarowanie terenu, w tym: zieleń, dojścia, podjazdy i dojazdy, plac zabaw. 6) wyposażenie pomieszczeń. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówieni, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy), 2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót, 3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 4) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Olsztynie, 5) uporządkowanie i uprzątnięcie terenu, na którym będą prowadzone roboty, po ich zakończeniu a także sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych prac. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. 11. Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową do odbioru końcowego zadania. 12. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza stanowiąca załącznik 9 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia dla dostawy wyposażenia do żłobka stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 13. UWAGA! Roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach szkolnych: Przedszkola, Gimnazjum i Orlika. Prowadzone prace w żaden sposób nie mogą utrudniać prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia placu budowy i przestrzegania warunków bezpieczeństwa, higieny pracy. Po zakończeniu robót elementy nieobjęte ich zakresem zostaną przez Wykonawcę doprowadzone do stanu sprzed rozpoczęcia robót. 14. Wykonawca opracuje projekt wyposażenia żłobka w meble, zabawki, elementy edukacyjne i ogólnorozwojowe który przedłoży do akceptacji Zamawiającego najpóźniej do dnia 1 października 2016r. Wykonawca dostarczy i zamontuje wyposażenie dla wybudowanego żłobka. 15. Zamawiający oświadcza, iż procedura administracyjna zmierzająca do uzyskania decyzji Starosty Olsztyńskiego o pozwoleniu na budowę jest w toku, a Wykonawca otrzyma prawomocną decyzję przed rozpoczęciem robót 16. Powstały obiekt oraz jego wyposażenie powinny spełniać normy określone w rozporządzeniu ministra pracy i polityki społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z dnia 11 lipca 2014 r. poz. 925) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 17. Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu robót oraz zgłoszenia gotowości do użytkowania wybudowanego obiektu wraz z przynależnymi do niego instalacjami u właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 18. Załączone do SIWZ przedmiary robót nie stanowią jedynej podstawy przygotowania oferty cenowej i są one jedynie elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej. Podstawę wyceny oferty stanowi przede wszystkim dokumentacja projektowa wraz załącznikami, niniejsza SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach