Przetargi.pl
Budowa zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej z usługami socjalnymi oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Konopnickiej w Strzegomiu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 74 8556 05 99 , fax. +48 74 8556 05 16
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. +48 74 8556 05 99, fax. +48 74 8556 05 16
    REGON: 890718372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej z usługami socjalnymi oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Konopnickiej w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej z towarzyszącą funkcją pomocniczych usług socjalnych oraz infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz zagospodarowaniem terenu, w tym placu zabaw, na terenie działki o numerze ewidencyjnym 102/2, obręb Grabina Nr Pd 5, zlokalizowanej w Strzegomiu przy ul. M. Konopnickiej.Osiedle mieszkalne składa się z 4 szeregów budynków jednorodzinnych o powtarzalnym, modularnym układzie funkcjonalnym, niepodpiwniczonych, 2-kondygnacyjnych. Założono realizację 5 typów modułów, różniących się układami funkcjonalnymi oraz powierzchniami użytkowymi. Każdy pojedynczy budynek pomieści 2 osobne lokale/mieszkania- jeden dostępny bezpośrednio z poziomu terenu, drugi zaś- poprzez schody zewnętrzne. Wszystkie budynki pomieszczą łącznie 79 lokali mieszkalnych- dodatkowo w jednym z szeregów budynków- 3 lokale pomocniczych usług socjalnych (pomieszczenie pralni z natryskami, pokój pracownika socjalnego z zapleczem oraz kuchnia z mała jadalnią.W parterach 6 modułów w jednym z szeregów budynków realizowane będą warianty mieszkań dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.W zakresie zagospodarowania terenu przewidziane jest wykonanie utwardzonych dojazdów/dojść (ciągi piesze i pieszo-jezdne),wykonanie miejsc postojowych/parkingów, usytuowanie miejsc na składowanie odpadów wraz z wykonaniem systemowych wiat systemowych, wykonanie ogrodzonego placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, wykonanie przyłączy: instalacji wodociągowej oraz sanitarnej, wykonanie zewnętrznej instalacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, oświetlenia i monitoringu, wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla części socjalnej, wykonanie trawników.2.Zadanie planowane do realizacji z udziałem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat w ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego rządowego programu budownictwa komunalnego. 3. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:-wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej oraz SWZ,- zapewnienie nadzoru i objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych,- organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy,- zapewnienie zaplecza biurowo-socjalnego na terenie budowy dla celów prowadzenia narad koordynacyjnych z Zamawiającym, wyposażonego w sprzęt umożliwiający odbywanie spotkań dla minimum 6 osób,- sporządzenie planu BIOZ,- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów,- doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót,- wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych,- utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, również dróg dojazdowych do terenu budowy, które Wykonawca jest zobowiązany sprzątać z brudu budowlanego,- obsługę geodezyjną zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ze szkicami polowymi i wykonaniem mapy powykonawczej,- odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót (Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie); odtworzenie i utrwalenie na koszt Wykonawcy uszkodzonych lub zniszczonych znaków geodezyjnych;- dokonanie rozruchu i regulacji wszystkich zamontowanych urządzeń, opracowanie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń i zasad korzystania z instalacji znajdujących się w obiektach, szkolenie obsługi, uzyskanie branżowych odbiorów technicznych, uporządkowanie terenu budowy,- wykonanie i zarejestrowanie świadectw charakterystyki energetycznej obiektu – dla każdej wyodrębnionej części budynku oddzielnie (odrębnie dla każdego lokalu mieszkalnego oraz odrębnie dla lokalu usługowego)- razem 80 odrębnych świadectw (79 mieszkań i 1 lokal usługowy),- opłaty za nadzory i odbiory jednostek branżowych,- uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,- informowanie z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci o zamierzonych terminach rozpoczęcia, zakończenia i odbiorów robót zgodnie z wydanymi warunkami (stanowiącymi część dokumentacji technicznej). Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac,- wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np. opłaty za zajęcie pasa drogowego (o ile zajdzie taka konieczność), koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu, koszty zużycia mediów, opłaty związane z nadzorem i odbiorem technicznym dysponentów sieci i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia, w tym również koszt przygotowania dokumentacji odbiorowej dla dysponentów sieci i jednostek branżowych, - uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, odbiorów z dysponentami wszystkich sieci oraz dokonywanie wszelkich zgłoszeń i zawiadomień wynikających ze wszystkich decyzji i warunków technicznych, które stanowią podstawę do prowadzenia robót,- obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jednak Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej potrzebnej do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie- wszystkich protokołów badań, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów dysponentów sieci, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i innych niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa,- uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych i kolorystyki materiałów wykończeniowych, w tym: płytek, farb, stolarki,- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej wszystkich powstałych lokali mieszkalnych i usługowych- odrębnie dla każdego lokalu z określeniem wymiarów poszczególnych pomieszczeń i powierzchni użytkowej; inwentaryzacja powinna zostać potwierdzona- podpisana przez kierownika budowy.Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w SWZ , dokumentacji projektowej oraz wzorze umowy stanowiącymi załączniki nr 9 i 11 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach