Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w Strzegomiu - etap I

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8560599 , fax. 74 8560516
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8560599, fax. 74 8560516
    REGON: 890718372
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w Strzegomiu - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w Strzegomiu – ETAP I” na dz. nr 245/2 obręb Osiedle Wschód Nr 2 , o długości 609,28 m. Zakres robót obejmuje między innymi:- rozbiórkę istniejących nawierzchni,- rozbiórkę krawężników, chodników oraz zjazdów,- wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem, - wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej,- przebudowę istniejących skrzyżowań i zjazdów,- przebudowę chodnika z kostki betonowej,- przebudowę kanalizacji deszczowej ,- budowę zatoki autobusowej wraz z doświetleniem , - wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego (stare oznakowanie drogowe po zdemontowaniu należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu), - regulację wysokościową wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz z wymianą skrzynek, obudów i zaworów (w przypadku konieczności wymiana elementów na koszt Wykonawcy), - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego- zatwierdzenie syg. KD.7121.2.130.2021.2 z dnia 24.08.2021 r. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz w postanowieniach umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach