Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wykonania urządzeń bezpieczeń. ruchu drogowego wraz z wprowadzeniem oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego

Powiat Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, Tadeusza Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski
    Tadeusza Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934816
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wykonania urządzeń bezpieczeń. ruchu drogowego wraz z wprowadzeniem oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w 7 lokalizacjach wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów czasowej i docelowej organizacji ruchu oraz wprowadzenie oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych, w celu polepszenia bezpieczeństwa drogowego. W dwóch lokalizacjach wchodzących w zakres zamówienia, tj. na drodze powiatowej nr 1954D w miejscowości Żórawina, gdzie planuje się wykonać wyniesione przejście dla pieszych oraz na drodze powiatowej nr 1950D w miejscowości Krzyżowice, gdzie planuje się dokonać korekty istniejącego wyniesionego przejścia dla pieszych, przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo budowę dojść do przejścia dla pieszych wraz ze strefami oczekiwania w m. Żórawina oraz przebrukowanie istniejących chodników w m. Krzyżowice w celu dostosowania ich niwelety do poziomu wyniesionego przejścia dla pieszych i przystosowania do potrzeb osób o ograniczonej sprawności ruchowej.Realizacja zadania prowadzić będzie do poprawy komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi, w szczególności niechronionych uczestników ruchu drogowego poprzez zmniejszanie prędkości poruszania się pojazdów kołowych. Dokładna lokalizacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zakres robót została przedstawiona w tabeli „Lokalizacje urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego – zestawienie tabelaryczne” stanowiących załącznik nr 1 do OPZ. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym dróg powiatowych.ZAKRES ZAMÓWIENIA: W ramach zadania przewiduje się wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) określonych w zał. nr 1 do OPZ:- 1 szt. próg zwalniający z wyznaczonym przejściem dla pieszych o najazdach długości 2,5 m z masy mineralno-asfaltowej 0-11,2,- 1 szt. próg zwalniający z wyznaczonym przejściem dla pieszych o najazdach długości 1,5 m z masy mineralno-asfaltowej 0-11,2,- 5 kompletów wyspowych progów zwalniających prefabrykowanych koloru czerwonego o wymiarach 2,0m x 1,8m x 0,065m.Szczegółowy opis i zakres prac określono i opisano wraz z wymaganiami i obowiązkami w załączniku 5 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami oraz w załączniku 9 do SWZ - Szczegółowych Specyfikacjach Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.Szczegółowy zakres prac do wykonania określono w kosztorysie ofertowym (załącznik 1.1 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2) Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 462).4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:24 1560 0013 2124 1805 1000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty).5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt b, c wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.13) Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci taką ofertę zgodnie z zapisami art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 2 zadania w zakres którego wchodziły roboty budowlane polegające na wyniesieniu przejścia dla pieszych z masy mineralno-asfaltowej w ilości co najmniej 2 sztuk na każde zadanie.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:- przez Wykonawcę samodzielnie, lub- przez podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub- samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie (w przypadku podmiotów występujących wspólnie).Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres robót, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego w załączniku 7 do SWZ - Wykaz robót budowlanych.Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.b) dysponują lub będą dysponować osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, mogącą się wykazać co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu budową lub robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.UWAGA:Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane uznane przez odpowiedni organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi uznawania kwalifikacji, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach