Przetargi.pl
Budowa zbiorników retencyjnych wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Baninie

"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (58) 586 75 86
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.
    Pod Otomino 44
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 (58) 586 75 86
    REGON: 220793020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skzukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zbiorników retencyjnych wody pitnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Baninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiorników retencyjnych Z – I i Z – II wody pitnej wraz z pompownią wody II stopnia oraz niezbędną infrastrukturą w Stacji Uzdatniania Wody w Baninie. 2. Dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę obejmuje budowę dwóch (Z-1, Z-2) zbiorników retencyjnych na wodę o poj. V=200m3 (jeden zbiornik), pompowni wody II stopnia oraz instalacji między obiektowych na terenie działki o nr ew. gr. 51/1,58/2,58/3 w miejscowości Banino. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa dwóch zbiorników retencyjnych na wodę: zbiornik Z – I i Z - II wraz z pompownią wody II stopnia oraz niezbędną infrastrukturą, zgodnie z załączonym rysunkiem do dokumentacji projektowej. 3. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: a) budowę zbiorników retencyjnych wody pitnej Z – I i Z - II: • zbiornik stalowy Ø 5,94 m, H= 9,60 m, V=200 m3 – 2 szt., • orurowanie + sonda + fundament + czujnik włamania + opaska bet., b) budowę instalacji wodociągowej: • z rury PE Ø 160 o długości 17,70 m, • z rury PE Ø 200 o długości 4,8 m, • z rury PE Ø 225 o długości 19,80 m, • z rury PE Ø 250 o długości 15 m, c) Budowę instalacji kanalizacyjnej: • z rury PE Ø 160 o długości 2,60 m, • z rury PE Ø 200 o długości 10,70 m, • z rury PCV Ø 200 o długości 9,50 m, • z rury PCV Ø 250 o długości 18,80 m, • studnia bet. Ø 1200 – 2 szt., • studnia PCV Ø 600 – 1szt., • studnia PVC Ø 425 – 3 szt., d) budowę instalacji wodociągowej wewnętrznej: • z rury stalowej nierdzewnej Ø 200 o długości 16 m, • przepływomierz elektromagnetyczny Ø200 2 szt., • przesył parametrów pracy SUW do Zakładu Komunalnego 1 kpl., e) remont sieci wodociągowej : • z rury PE Ø160 o długości 99 m, • z rury PE Ø 250 o długości 15 m, f) budowę zestawu pompowego II stopnia: • wymagana wydajność Q max=120m3/h przy ciśnieniu za zestawem h=5,5 bar, • liczba pomp – 4 szt. (3 pompy podają 100% wydajności, 1 pompa awaryjna), • instalacja sanitarna wewnętrzna, • instalacja elektryczna. 3. Zbiorniki retencyjne będą służyły do magazynowania wody pitnej, co pozwoli wyrównać deficyt wody i zapewni ciągłość dostaw w gminnym systemie wodociągowym w okresach maksymalnego rozbioru wody. 4. W sytuacji, gdy w opisach przedmiotu zamówienia występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Jeżeli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy pzp zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, a w szczególności: • obsługa sprzętu • prace montażowe • wykonanie robót ziemnych • wykonanie prac elektrycznych • wykonanie prac sanitarnych • wykonanie wykopów i ich zasypywanie na podstawie umowy o pracę. 7.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest wobec wykonawcy lub podwykonawcy do wykonywania czynności kontrolnych. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 7 dni, wykonawca lub podwykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek); d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu, zanonimizowanego, z wyjątkiem imienia i nazwiska, potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 7.3 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 7.4 Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Kontrola może zostać przeprowadzona przez przedstawicieli zamawiającego lub upoważnione osoby trzecie. Ponadto w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 30 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 76 8328 0007 2001 0014 1989 0002 SGB-Bank S.A., z dopiskiem: „wadium - dotyczy postępowania nr ZP/15/R/17”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 2. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). – e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie zamawiającego: ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub przesłanie na powyższy adres. 3. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 5. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze do roboty stanowiącej przedmiot zamówienia. Należy przez to rozumieć robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 400 000,00 PLN brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty - Opcjonalnie - zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Kopia potwierdzenia wniesienia wadium – dokument zalecany do załączenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach