Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół w Wilczopolu- Kolonia

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7518760, fax. 81 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół w Wilczopolu- Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego zaprojektowanego w części działki nr 373/2 w Wilczopolu-Kolonia, pomiędzy budynkiem szkoły a trawiastym boiskiem do piłki nożnej, które oddzielone jest szpalerem drzew. Zaprojektowano boisko wielofunkcyjne o wymiarach 17 x 28,57 m (pole gry 13,44 x 25,01 m), nawierzchni przepuszczalnej poliuretanowej na podbudowie dynamicznej, przeznaczone do gry w koszykówkę, siatkówkę, tenisa ziemnego. Powierzchnia całkowita boiska wynosi 485,69 m2. Zakres zadania obejmuje: - zabezpieczenie drzew, - przygotowanie terenu pod budowę, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy dynamicznej, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej z dwóch warstw, w technologii rozkładanej, - obramowanie płyty boiska obrzeżami betonowymi z nakładkami gumowymi, - odwodnienie boiska ( ułożenie betonowych płyt ażurowych na skarpach, korytko odwadniające wzdłuż dwóch boków płyty boiska), - montaż piłkochwytów wokół boiska ( z furtkami i bramkami), - montaż stałych elementów wyposażenia boiska ( stojaki na kosze wraz z tablicami i obręczami z siatką, siatka wraz ze słupkami, bramki z siatką do piłki ręcznej osadzone w zabetonowanych tulejach). Montowane urządzenia stałe i rozbieralne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa określone w normach krajowych lub międzynarodowych, kryteriach technicznych oraz krajowych przepisach dotyczących bezpieczeństwa. Wymagane dokumenty dla nawierzchni poliuretanowej: deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja ITB, atest PZH, autoryzacja producenta systemu wystawiona dla wykonawcy na przedmiotowe zadanie, karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,- zł ( słownie: sześć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 11.00 dnia 15.07.2013r. Decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego - w przypadku dokonania przelewu wadium musi być na koncie Zamawiającego do godz. 11.00 . Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w innych formach dopuszczonych ustawą Pzp tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach