Gmina Cybinka ogłasza przetarg
- Adres: 69108 Cybinka, ul. Szkolna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 911 440 , fax. 683 911 363
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cybinka
ul. Szkolna 5
69108 Cybinka, woj. lubuskie
tel. 683 911 440, fax. 683 911 363
REGON: 52873500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Kaliskiej w Cybince - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane pn.: Budowa ulicy Kaliskiej w Cybince. W ramach zadania przewiduje się wykonanie odcinka drogi o długości 330 mb (km 3+20 – 6+48) z betonowej kostki brukowej, której wykonanie stanowi kontynuację wykonanej już ulicy Kaliskiej i 1-Maja (jezdnia i chodnik w formie ciągu pieszo-jezdnego). Rodzaj kostki na wykonanie nawierzchni jezdni i chodnika nawiązywać ma natomiast do ulicy 2-go Lutego (jezdnia kostka typu „Behaton” w kolorze grafitowym, chodnik kostka typu „Holland” w kolorze czerwonym). Roboty budowlane obejmują: a) dokończenie odwodnienia jezdni - wykonanie przykanalików i wpustów deszczowych (w ulicy Kaliskiej położony jest jedynie główny kolektor deszczowy) b) budowę jezdni szer. 6 m z kostki brukowej betonowej typu „Behaton” oraz zjazdów do wszystkich nieruchomości zabudowanych (w tym gdzie obiekty są w budowie) gr. 8 cm koloru grafitowego, zamkniętej obustronnie betonowymi krawężnikami najazdowymi, c) budowę chodnika jednostronnego szer. 2m z kostki brukowej betonowej typu „Holland” gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, przylegającego do jezdni, zamkniętego obrzeżem betonowym 30x8 cm, d) wykonanie obustronnych zjazdów na skrzyżowaniach z w ul. Witosa, ul. Sosnową (o długości 6 m od krawędzi jezdni ul. Kaliskiej), e) budowę dojść do furtek/bramek, z tym, że należy wykonać je w kolorze chodnika, chyba, że są elementami bezpośrednio przylegającymi do zjazdów. W takich przypadkach dopuszcza się wykonanie nawierzchni w kolorze nawierzchni jezdni i zjazdów, f) wykonanie regulacji wszelkich włazów i pokryw istniejącego uzbrojenia podziemnego (zasuw wodociągowych, gazowych, pokrywy i włazy studni telekomunikacyjnych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej), W związku z czym przewiduje się na całej powierzchni jezdni i chodnika konstrukcję drogi jak dla jezdni. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z załączoną dokumentacją techniczną (Załączniki nr 9 do SIWZ), z tym, że celem dokonania wyceny oferty ma obowiązek uwzględnienia zmian wskazanych wyżej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: a) wymagana kwota wadium – 10 000,00 zł (słownie złotych – dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) f) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia nieodwołalnie i bezwarunkowo kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie”. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium a) termin wniesienia wadium upływa dnia 28 września 2017 roku o godz. 9:30, b) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na konto Zamawiającego na rachunek w BS Rzepin Oddział w Cybince, nr rachunku: 54 8371 1022 5500 4343 2000 0040, c) w przypadku przelewu, wadium winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert, d) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. VI. 2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. e) Uwaga!: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. f) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 4. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego Wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. d) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. e) W sytuacji rozstrzygnięcia odwołania, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a któremu zwrócono wadium. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08