Przetargi.pl
Budowa ul. Zagajnikowej od ul. Geodetów do ul. Śluzowej w Prądkach

Urząd Gminy Białe Błota ogłasza przetarg

  • Adres: 86005 Białe Błota, ul. Szubińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 239 090 , fax. 523 239 080
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Białe Błota
    ul. Szubińska 7
    86005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 239 090, fax. 523 239 080
    REGON: 53143000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Zagajnikowej od ul. Geodetów do ul. Śluzowej w Prądkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Zagajnikowej na odcinku od ul. Geodetów (km 0+502,00) do ul Śluzowej (km 0+736,65) w miejscowości Prądki, o łącznej długości ok. 235 m. Zamówienie obejmuje wykonanie: - jezdni z betonu asfaltowego, o szer. 6,00m, - zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub betonu asfaltowego, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - poboczy o ser. 0,75m, - rowów odparowujących trapezowych o gł. 0,5m, - ciągu pieszego, o ser. 2,00m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - zatoki autobusowej z kostki kamiennej o szer. 3,00m, - przebudowy kolidującej infrastruktury energetycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 45 8142 1020 0000 3098 5000 0004. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wymaganym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się dołączenie potwierdzenia wykonania przelewu do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a oraz ust 5 ustawy PZP. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – sprawa nr I.2710.19.2016.ZP2”. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29.11.2016 r. do godz. 10:00 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) nazwę postępowania, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 4) kwotę gwarancji/poręczenia, 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy, 6) termin ważności gwarancji/poręczenia zgodny z terminem związania ofertą. 6. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12 niniejszej części SIWZ. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 7 niniejszej części SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach