Przetargi.pl
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Karbowo, ul. Wczasowa 46
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 49-828-59
  • Data zamieszczenia: 2024-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
    Karbowo, ul. Wczasowa 46
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 49-828-59
    REGON: 340750290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-brodnica.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.:- oczyszczenie nawierzchni,- skropienie emulsją asfaltową,- wykonanie nakładek bitumicznych zgodnie z przedmiarem Nakładki należy wykonać na drodze powiatowej Nr 1801C na odcinku Buk Pomorski - Jabłonowo Pomorskie w ilości zgodnej z przedmiarem, załączonym do SWZ.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:8 250,00 zł(słownie: osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp w zależności od wyboru wykonawcy:Formy wniesienia wadium:1) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:BS O/Brodnica 65 9484 1150 2200 0001 6598 0111 z adnotacją „Wadium – nakładki bitumiczne”2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Wykonawcy są zobowiązani spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące (wymagane w postępowaniu):2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowe, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.2.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:- Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 600 000,00 PLN brutto.2.4. Zdolności zawodowej lub technicznej:2.4.1 Zdolność zawodowa - Doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:- jedno zadanie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. polegających na wykonaniu nakładek bitumicznych lub wykonaniu nawierzchni drogi z mieszanki mineralno - asfaltowej o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto.Uwaga!!!:1) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych i usług od wymaganych przez Zamawiającego.2.4.2 Zdolność techniczna – Dysponowanie sprzętem:Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował n/w sprzętem:- układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem– min. 1 jednostka- walec stalowy – min. 1 jednostka- walec ogumiony – min. 1 jednostka2.4.3 Zdolność zawodowa - Dysponowanie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (należących bezpośrednio do przedsiębiorstwa danego Wykonawcy, jak i nienależących do niego, na zdolnościach których Wykonawca się powołuje) posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12, 13, 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz doświadczenie:- Kierownik Budowy – 1 osobę posiadającą:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, umożliwiające pełnienie niniejszej funkcji na niniejszym zadaniu, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz- co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach