Przetargi.pl
Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim

GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 52 389 42 10
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 52 389 42 10
    REGON: 092350949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji w formule „projektuj i buduj” jest budowa następujących ulic: ul Zakątek: nr 020681C długości ok.125 m wraz z łącznikiem z ul E. Orzeszkowej ok. 55 mb (jako ciąg pieszo-jezdny), ul. Na Skarpie nr 020667C o długości ok 150 mb (jako ciąg pieszo-jezdny) , łącznik ul.Zielona-ul. Letniskowa ok. 55 mb ( jako ciąg pieszo-jezdny), łącznik ul. Zielona-Kwiatowa o dł. ok 55 mb ( jako ciąg pieszo-jezdny). Dane geodezyjne przedmiotu zamówienia:Województwo: Kujawsko-PomorskiePowiat: Sępólno KrajeńskieGmina: Sępólno KrajeńskieMiejscowość: Sępólno KrajeńskieObręb geodezyjny: 0003 Sępólno Krajeńskie Przedsięwzięcie polegać będzie na:a) ul. Zakątek – ciąg pieszo-jezdny a. sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich.b. wykonaniu robót budowlanych:c. wykonaniu robót przygotowawczych, do których zaliczyć należy: roboty pomiarowe, usunięcie humusu i darniny, robót rozbiórkowych, wycinkę drzew i krzewów ( jeśli będzie taka konieczność), d. wykonaniu koniecznych robót ziemnych, ewentualnej likwidacji kolizji infrastrukturalnych (w tym likwidacji kolizji ze skrzynką elektroenergetyczną zlokalizowaną przy działce nr 173/46 – nowa lokalizacja skrzynki na granicy z działką 173/47);e. zmodyfikowanie geometrii pionowej drogi w celu zagwarantowania skutecznego odwodnienia jezdni f. wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych jezdnig. wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej h. wykonaniu dojść i zjazdów indywidualnych do przyległych do ulicy nieruchomości i. budowa/przebudowa sieci kanalizacji deszczowej (tj.wykonanie wpustów ulicznych na odcinku istniejącej kanalizacji deszczowej – ok.45 m oraz budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi i studniami na odcinku ok 160 mb -w tym odcinek ok. 80 m należy połączyć z istniejącą studnią zlokalizowaną w ul.Orzeszkowej przy ROD oraz odcinek ok.80 m wykonać w ul.Zakątek).j. wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego;k. wyniesieniu nowych granic pasa drogowego wraz z ich stabilizowaniem w terenie.l. sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej;b) ul. Na Skarpie – ciąg pieszo-jezdnya. sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich.b. wykonaniu robót budowlanych:c. wykonaniu robót przygotowawczych, do których zaliczyć należy: roboty pomiarowe, usunięcie humusu i darniny, robót rozbiórkowych, wycinkę drzew i krzewów ( jeśli będzie taka konieczność), d. wykonaniu koniecznych robót ziemnych, ewentualnej likwidacji kolizji infrastrukturalnych,e. zmodyfikowanie geometrii pionowej drogi w celu zagwarantowania skutecznego odwodnienia jezdni f. wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych jezdnig. wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej i eko-behatron/ekokostki h. wykonaniu dojść i zjazdów indywidualnych przyległych do ulicy nieruchomości i. przebudowa indywidualnych zjazdów z kostki betonowej.j. budowa sieci kanalizacji deszczowej – z uwagi na znaczne spadki podłużne drogi należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi na możliwie najdłuższym odcinku jezdni ok.100 mb. Sieć kanalizacji deszczowej znajduje się w ul.Plażowej. Na pozostałym odcinku wody opadowe zagospodarować w granicach działki np. poprzez zastosowanie nawierzchni z eko-behatron/ekokostki. k. rozbudowa sieci oświetlenia drogowego ( ul. Na Skarpie) – min.1 szt – słup 8 m, oprawa LED oraz wymiana 2 opraw sodowych na LED.l. wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego;ł. wyniesieniu nowych granic pasa drogowego wraz z ich stabilizowaniem w terenie.m. sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej;c) Łączniki ul. Zielona- Letniskowa oraz ul Zielonej - Kwiatowa a. sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich.b. wykonaniu robót budowlanych:c. wykonaniu robót przygotowawczych, do których zaliczyć należy: roboty pomiarowe, usunięcie humusu i darniny, robót rozbiórkowych, wycinkę drzew i krzewów ( jeśli będzie taka konieczność), d. wykonaniu koniecznych robót ziemnych, ewentualnej likwidacji kolizji infrastrukturalnych,e. zmodyfikowanie geometrii pionowej drogi w celu zagwarantowania skutecznego odwodnienia jezdni f. wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych jezdnig. wykonaniu nawierzchni jezdni z kostki betonowej eko-behatron/ekokostkih. Odwodnienie pasa drogowego - poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na pobocze / w przypadku konieczności odwodnienia pasa drogowego, zaprojektować i wykonać wpusty uliczne do sieci kanalizacji deszczoweji. wykonaniu dojść i zjazdów indywidualnych do przyległych do ulicy nieruchomości j. rozbudowa sieci oświetlenia drogowego - słupy o wysokości 5m, oprawy parkowe, asymetryczne LED – min.4 szt.k. wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego;l. wyniesieniu nowych granic pasa drogowego wraz z ich stabilizowaniem w terenie.ł. sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej;Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim” obejmujące roboty budowlane zawarte w części 1 tj. Część 1. Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim. Wykonawca robót budowlanych wykona w/w zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj.Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem inwestorskim nad prawidłową realizacją inwestycji, tak aby umożliwić Zamawiającemu osiągnięcie celów inwestycji w ramach założonego zakresu robót, w założonym czasie i planowanym budżecie oraz stworzenie efektywnego systemu zarządzania i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale V SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Część 1. Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).Część 2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.: „Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim” - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BNP PARIBAS Nr 20 2030 0045 1110 0000 0286 4640, z dopiskiem: „Wadium – Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim część 1”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje zawarte są w XXIV do SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie Rozdziału X niniejszej SWZ,1.2 spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Część 1o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia:a) osobę, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej*b) osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych*c) osobę, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych*d) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej*e) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych*f) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych**Kierownik budowy/projektant powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Część 2Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną dowykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację zamówienia naodpowiednim poziomie jakości:a) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej*b) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych*c) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych**Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiemspełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach