Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin

MIASTO I GMINA ŁASIN ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 466 50 43 , fax. 56 466 50 46
  • Data zamieszczenia: 2024-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO I GMINA ŁASIN
    ul. Radzyńska 2
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 466 50 43, fax. 56 466 50 46
    REGON: 871118649
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią z płyt yomb.Zakres robót:1) Przebudowa drogi gminnej nr 041337C Szonowo – długość ok. 855 m,2) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Jankowice dz. nr 71 – długość ok. 938 m,3) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Stare Błonowo dz. nr 81 – długość ok. 352 m,4) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Kozłowo dz. nr 15 – długość ok. 445 m. Łącznie do przebudowy długość dróg o nawierzchni z płyt yomb: ok. 2.590 m.Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, projekty techniczne i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) dla każdej drogi w Części I. Dokumenty te stanowią element załącznika nr 1 do SWZ – Część I.Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla Części I.Uwaga!Płatność z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie zrealizowana w następujący sposób: a) 5,01 % wynagrodzenia umownego będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy nie później niż w terminie 14 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na wpłaconą przez Zamawiającego zaliczkę w terminie 7 dni od jej wpływu na rachunek Wykonawcy, b) 94,99 % wynagrodzenia umownego zostanie wypłacone Wykonawcy po należytej realizacji zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 30 dni od dnia obustronnie podpisanego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. Odbiory końcowe robót następować będą w tym samym czasie dla obydwu części przedmiotu zamówienia.CZĘŚĆ II: Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią bitumiczną.Zakres robót:1) Przebudowa drogi gminnej nr 041336C w Goczałkach – długość ok. 500 m,2) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w Goczałkach dz. nr 67 – długość ok. 500 m,3) Przebudowa drogi gminnej nr 041308C Nogat – etap II – długość ok. 550 m,4) Przebudowa drogi gminnej nr 041312C Kozłowo – długość ok. 550 m,5) Przebudowa drogi gminnej nr 041324C Wydrzno – długość ok. 500 m,6) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Łasin Wybudowanie dz. nr 290 – długość ok. 900 m,7) Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Łasin Wybudowanie dz. nr 18 – długość ok. 680 m,8) Przebudowa drogi gminnej nr 041307C Łasin Wybudowanie – długość ok. 900 m.Łącznie do przebudowy długość dróg o nawierzchni bitumicznej: ok. 5.080 m.Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, projekty techniczne i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) dla każdej drogi w Części II. Dokumenty te stanowią element załącznika nr 1 do SWZ – Część II.Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla Części II.Uwaga!Płatność z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie zrealizowana w następujący sposób: a) 5,01 % wynagrodzenia umownego będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy nie później niż w terminie 14 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na wpłaconą przez Zamawiającego zaliczkę w terminie 7 dni od jej wpływu na rachunek Wykonawcy, b) 94,99 % wynagrodzenia umownego zostanie wypłacone Wykonawcy po należytej realizacji zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 30 dni od dnia obustronnie podpisanego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. Odbiory końcowe robót następować będą w tym samym czasie dla obydwu części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla Części I – Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią z płyt yomb – 29.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych 00/100),b) dla Części II – Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią bitumiczną – 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2024r. poz. 419).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BS Brodnica nr rachunku: 65 9484 1033 2325 0350 4992 0007, z dopiskiem „Wadium Część nr … (podać numer części) – Znak sprawy: IBG.271.1.3.2024”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto i Gmina Łasin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:4). 1. Dla Części I – Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią z płyt yomba) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o zakresie minimum 500 m2 (pięćset metrów kwadratowych) (w jednym zamówieniu), która polegała na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie drogi o nawierzchni z płyt yomb,b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tj. kierownika budowy branży drogowej z uprawnieniami wykonawczymi w minimum ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.4).2. Dla Części II – Przebudowa dróg gminnych z nawierzchnią bitumicznąa) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 700.000,00 zł brutto (siedemset tysięcy zł) każda, które polegały na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej,b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tj. kierownika budowy branży drogowej z uprawnieniami wykonawczymi w minimum ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach