Przetargi.pl
Wykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pom. do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno-wychowawczych poza terenem Gminy 2024/2025

GMINA KOWALEWO POMORSKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, ul. Konopnickiej 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
    ul. Konopnickiej 13
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871118595
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pom. do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno-wychowawczych poza terenem Gminy 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem z terenu Gminy Kowalewo Pomorskie do przedszkoli, szkół specjalnych oraz do ośrodków szkolno – wychowawczych poza terenem Gminy w roku szkolnym 2024/2025.2. Dowóz uczniów niepełnosprawnych oraz opiekuna odbywać się będzie w dni nauki szkolnej a także w dniu rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego z miejsca zamieszkania lub innej umówionej lokalizacji ustalonej przez Wykonawcę z rodzicami/opiekunami prawnymi uczniów do określonych placówek i z powrotem. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.3. Dowóz odbywał się będzie do następujących placówek:1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, 87-645 Wielgie, Wielgie 80A – dowóz w poniedziałek, powrót w piątek – przewidywana liczba uczniów – 2 osoby,2) Zespół Szkół nr 3, 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. Konopnickiej 15 – dowóz w dni nauki – przewidywana liczba uczniów – 8 osób.4. Przewidywana liczba kilometrów w okresie 02.09.2024r. - 27.06.2025r. wynosi ok. 33 500 km.5. W ramach zamówienia opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie przewozu zapewni Wykonawca. Funkcji opiekuna nie można łączyć z funkcją kierowcy.6. Opieka nad uczniami obejmuje okres: rano – od przekazania ucznia przez rodziców lub opiekunów prawnych ucznia do chwili przejęcia ucznia przez pracownika placówki, po południu – od przekazania ucznia przez pracownika placówki do momentu przejęcia ucznia przez rodziców lub opiekunów prawnych.7. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego pojazdu, sprawnego technicznie, posiadającego ważne ubezpieczenie i stosowne badania techniczne, oznakowanego odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów.8. Pojazd musi być dostosowany do bezpiecznego przewozu co najmniej 12 pasażerów tj. 10 uczniów niepełnosprawnych, ich opiekuna oraz kierowcy.9. Dowóz nie będzie realizowany z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, po uprzednim jego powiadomieniu przez rodziców uczniów (np. z powodu choroby).10. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu i niezwłocznego zapewnienia zastępczego środka transportu odpowiadającego wymogom pkt 7.11. Podana w ofercie cena za 1 km świadczenia musi zawierać wszystkie możliwe obciążenia dotyczące pojazdu, kierowcy oraz pasażerów.12. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależne od liczby kilometrów faktycznie przejechanych w danym miesiącu w odniesieniu do dni obecności uczniów w placówkach oświatowych, potwierdzone zestawieniem obecności (ilościowym) uczniów dowożonych w danym miesiącu przez opiekuna dowozu.13. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stawka brutto za 1 km świadczenia usługi (zgodnie ze złożoną ofertą).14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy, zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów, których nie mógł przewidzieć w czasie ogłaszania niniejszego zamówienia.15. Wszelkie zmiany będą wprowadzane po wcześniejszym sporządzeniu i podpisaniu aneksu do umowy. Niepodpisanie aneksu przez Wykonawcę jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy z winy Wykonawcy.16. Zamawiający zastrzega, iż zwiększenie lub zmniejszenie liczby przewożonych uczniów nie wpływa na zmianę stawki brutto za 1 km świadczenia usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek / warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) posiada zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024r. poz. 728 ze zm.)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach