Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87140 Chełmża, ul. Gen. Hallera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
- Data zamieszczenia: 2016-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
ul. Gen. Hallera 2
87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
REGON: 87111869000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE ULIC, PLACÓW I CHODNIKÓW GMINNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA CHEŁMŻY W TRZECH SEZONACH ZIMOWYCH TJ. 2016-2017, 2017-2018 i 2018 – 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem ulic, placów i chodników gminnych w okresie trzech sezonów zimowych w latach 2016-2019 na terenie Gminy Miasta Chełmży. Czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg: - odśnieżanie ulic, placów i chodników, - uszarstnianie ulic placów i chodników, - usuwanie śliskości ulic, placów i chodników, - wywożenie śniegu, - przejazd ze średnią prędkością dla pługa i pługo - piaskarki 25-35 km/ godzinę. Materiały takie jak piasek i sól drogową zapewnia Wykonawca. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji dla następujących elementów przedmiotu zamówienia wynosi: nie przewiduje się. Całość usługi zostanie wykonana wg wykazu dróg i informacji o standardach - stanowiących załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Całość usługi należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającą przy zachowaniu szczególnej staranności. Uczestnik przetargu musi wykazać, że sprzęt użyty w przetargu jest jego własnością lub jest wynajęty. Na dowód posiadania sprzętu do Oferty należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego /w tym: numer rej. posiadanego sprzętu/ lub umowę najmu ! UWAGA ! Zamawiająca zastrzega sobie aktywny udział swojego przedstawiciela na każdym etapie prac związanych z akcją zimową. Wymagany termin realizacji zamówienia – trzy sezony zimowe tj.: - od dnia 05.12.2016 r. do dnia 15.04.2017 r., - od dnia 15.11.2017 r. do dnia 15.04.2018 r., - od dnia 15.11.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Chełmno Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025”
Dodano: 2024-06-07 - Odśnieżanie oraz usuwanie i zwalczanie gołoledzi na ulicach i chodnikach miasta Żnina, a także odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zima 2023/2024 na ternie Gminy Żnin
Dodano: 2024-02-01 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Grudziądz w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-17 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Obrowo
Dodano: 2023-10-31 - Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic Gminy Nowe w okresie do 1 kwietnia 2024 r.
Dodano: 2023-10-19 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileńskiego w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-13 - Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2023-10-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-10-05 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ryńsk
Dodano: 2023-09-25