Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, al. Ratuszowa 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    al. Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350725
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia, wymienionych w załącznikach nr 1b i 1c do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), z podziałem na I i II kolejność zimowego utrzymania dróg oraz utrzymanie interwencyjne polegające na zapewnieniu przejezdności dróg, ich odśnieżania i likwidacji śliskości, w sposób ciągły, do czasu likwidacji skutków zimy. Uruchomienie wykonywania usług utrzymania zimowego dróg zleca Zamawiający drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy (lub w pilnych przypadkach telefonicznie, co odwrotnie zostanie potwierdzone e-mailem). W zleceniu określa się kolejność dróg do odśnieżania i likwidacji śliskości. Zlecenie wykonania określonych usług wydają, w godzinach od 7:30 do 15:30, wyznaczeni pracownicy Wydziału Dróg i Transportu Urzędu Miasta Inowrocławia, natomiast w godzinach od 15:30 do 7:30 oraz w dni wolne od pracy zlecenia wydaje dyżurny Straży Miejskiej, telefonicznie, co potwierdza odwrotnie e-mailem.Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do usuwania śniegu i oblodzeń z jezdni dróg:- wyznaczonych do I kolejności zimowego utrzymania – w terminie nie dłuższym niż 2-godzinny, licząc od chwili otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego,- wyznaczonych do II kolejności zimowego utrzymania – niezwłocznie, tj. nie dłużej niż 0,5 godz., po zakończeniu prac na jezdniach I kolejności zimowego utrzymania,- z dróg interwencyjnego zimowego utrzymania - po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego potwierdzonym e-mailem; niezwłocznie po wykonaniu prac dla I i II kolejności odśnieżania.Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania prac wyłącznie na drogach jednej kolejności (tj. I lub II lub interwencyjne). W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest rozpocząć prace zgodnie z zaoferowanym czasem reakcji dla kolejności I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu w zakresie:1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć odśnieżanie drógi usuwanie z nich oblodzeń w sposób ciągły, przez co najmniej jeden sezon zimowy,w terenie miejskim;b) dysponują co najmniej:- 3 samochodami o ładowności 10-15 Mg,- 3 piaskarkami ciągnikowymi,- 3 solarkami,- 3 pługami lemieszowymi,- 3 ładowarkami oraz innym niezbędnym sprzętem do wykonania usług zimowego utrzymania.2) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tj. posiadają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach