Przetargi.pl
Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach. CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I CZĘŚĆ II - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II

Gmina Stawiguda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5126475 , fax. 089 5126910
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
    ul. Olsztyńska 10 10
    11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5126475, fax. 089 5126910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiguda.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach. CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I CZĘŚĆ II - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Budowa ul. Porcelanowej w Jarotach. CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I. ETAP 1 - odcinek drogi długości 135 m począwszy od punktu E prim (od miejsca, w którym kończy się istniejąca droga). Roboty budowlane obejmują budowę drogi w miejscowości Jaroty na działce 291/15 oznaczonej na planie sytuacyjnym literami E prim-G. ETAP 1 - odcinek drogi długości 135 m począwszy od punktu E prim (od miejsca, w którym kończy się istniejąca droga). Zakres zadania nie obejmuje wykonania chodników i oświetlenia. Nawierzchnia przewidziana na ruch kategorii KR-1 z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie nawierzchni dróg poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów kanalizacji deszczowej w drogach. Główny rurociąg kanalizacji deszczowej został już wykonany. W ramach niniejszego zadania należy wykonać odprowadzenie wód deszczowych do istniejącego rurociągu poprzez wpusty uliczne żeliwne deszczowe z osadnikami zlokalizowane w jezdni ulicy. 2. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 2.1. Dokumentacja projektowa budowy dróg - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę Sta/155/2007 z dnia 24.09.2007r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie - [załącznik nr 10 do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 2.3. przedmiar robót - element pomocniczy - [załącznik nr 12 do SIWZ]. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania, roboty te zostaną odpowiednio zdjęte z zakresu wykonania Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. 3. CZĘŚĆ II- Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II. ETAP II - pozostała część drogi z placem manewrowym w formie ronda. Roboty budowlane obejmują budowę drogi w miejscowości Jaroty na działce 291/15 oznaczonej na planie sytuacyjnym literami E prim -G. ETAP II - pozostała część drogi z placem manewrowym w formie ronda. Zakres zadania nie obejmuje wykonania chodników i oświetlenia. Nawierzchnia przewidziana na ruch kategorii KR-1 z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Odwodnienie nawierzchni dróg poprzez spadki poprzeczne i podłużne do wpustów kanalizacji deszczowej w drogach. Główny rurociąg kanalizacji deszczowej został już wykonany. W ramach niniejszego zadania należy wykonać odprowadzenie wód deszczowych do istniejącego rurociągu poprzez wpusty uliczne żeliwne deszczowe z osadnikami zlokalizowane w jezdni ulicy. 4. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 4.1. Dokumentacja projektowa budowy dróg - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę Sta/155/2007 z dnia 24.09.2007r. wydanego przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie - [załącznik nr 10 do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 4.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 4.3. przedmiar robót - element pomocniczy - [załącznik nr 12 do SIWZ]. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia przy wykonywaniu wykopu i potwierdzenia przez inspektora nadzoru występowania warstw podbudowy nadających się do wykorzystania, roboty te zostaną odpowiednio zdjęte z zakresu wykonania Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : CZĘŚĆ I - 1 616,00 zł z dopiskiem CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I; CZĘŚĆ II - 4 704,00 zł z dopiskiem CZĘŚĆ II- Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na konto Zamawiającego 1) w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na konto Zamawiającego z dopiskiem: CZĘŚĆ I - Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP I *) CZĘŚĆ II- Budowa nawierzchni ul. Porcelanowej - ETAP II *). *) Wykonawca dopisuje część, w której bierze udział. 98 8823 0007 2001 0100 1973 0008 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) sposób przekazania: w siedzibie zamawiającego - pokój nr 14 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego.Termin wniesienia wadium w wybranej formie- przed terminem składania ofert tj. do dnia 05.05.2015r. godz. 11 : 45. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiguda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach