Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg
- Adres: 67222 Jerzmanowa, ul. Lipowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 836 55 31 , fax. 76 831 21 19
- Data zamieszczenia: 2018-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
ul. Lipowa 4
67222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
tel. 76 836 55 31, fax. 76 831 21 19
REGON: 39064734000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. Malinowej w m. Jerzmanowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi – ul. Malinowej w Jerzmanowej wraz z siecią kanalizacji deszczowej, budową przepustu na rowie melioracji szczegółowej, siecią elektroenergetyczną oświetleniową. 1.1 Projekt przewiduje wykonanie między innymi: • robót rozbiórkowych i towarzyszących (wycinka drzew), • drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego (szer. 5.50m) – 3200,0 m2, • zjazdów indywidualnych z kostki betonowej – 646,00 m2, • chodnika z kostki betonowej – 2069,00 m2, • kanalizacji deszczowej z rur PVC-U SN8 o średnicach Dn 315mm – 354,59 mb, Dn 250 mm – 226.66 mb, Dn 200mm – 123,40 mb, studni betonowych Dn 1000 mm – 28 szt., studzienek wpustowych Dn 500 z osadnikiem – 30 kpl.., • separatorów zintegrowanych z osadnikiem – 2 kpl., • linii kablowej oświetleniowej – ok. 700 mb, • montażu słupów oświetleniowych aluminiowych z oprawami – 20 szt., • przepustu jednorurowgo o śr. 800 mm HDPE o długości 17.50 m, • regulację rowu. 1.2 Zakres robót określa: • projekt budowlany tom I-V, • projekt wykonawczy – tom IIa • projekt tymczasowej organizacji ruchu, • projekt stałej organizacji ruchu, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • przedmiar robót. 1.3 Wymienione wyżej dokumentacje opracowane zostały przez Pracownię Projektową PROJ-GRAF, Krzysztof Grabicki, ul. Górczyńska 33/3, 60-132 Poznań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi – Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument składany w oryginale. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy) . Dokument składany w oryginale. 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazie CEIDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał Wykonawca składa w odrębnej kopercie. 5. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1221D, obręb Składowice
Dodano: 2024-04-29 - Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-04-19 - Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
Dodano: 2024-04-17 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie.
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Małomicka.
Dodano: 2024-01-12 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-01-09 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-12-22