Przetargi.pl
Budowa układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych w Olsztynie, przy ul. Lubelskiej 37 , realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-408 Olsztyn, ul. Lubelska 37
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5324021 , fax. 089 5324001
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie
    ul. Lubelska 37 37
    10-408 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5324021, fax. 089 5324001
    REGON: 51053346300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych w Olsztynie, przy ul. Lubelskiej 37 , realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac projektowych i budowlanych w ramach projektu budowa układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych w Olsztynie, przy ul. Lubelskiej 37, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1- projektu wielobranżowego, projektu budowlanego z wytycznymi do BIOZ; 2- robót budowlanych polegających na: a) budowie parkingu, b) budowie ciągu pieszego, 3) wykonanie kanalizacji deszczowej, 4) regulacji istniejących studzienek, 5) wykonanie muru oporowego, 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia: Powierzchnia parkingu - 734 m2 Powierzchnia chodnika - 50 m2, Plac utwardzony - 52 m2. Ilość miejsc postojowych-27 Szerokość stanowiska postojowego 2.30m, Przy stanowiskach usytuowanych pod kątem 45o 1- szerokość jezdni 3.50, 2-głębokość stanowiska 4.60 m, Przy stanowiskach prostopadłych do jezdni: szerokość jezdni 5.00m, 1-głębokość stanowiska 5.00m, Ilość wpustów deszczowych - 2 Długość przyłączy DN 200 - 5 m Mur oporowy - 25 m. 3. Zakres robót do wykonania: 1.Zamówienie obejmuje projektowanie, pełnienie nadzoru autorskiego i budowę w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym i koncepcją zagospodarowania terenu stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w systemie (zaprojektuj i wybuduj), a w szczególności: Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym wykonanie uzupełniających technicznych badań podłoża gruntowego (jeżeli Wykonawca uzna konieczność) i lewostronnej matrycy sytuacyjno - wysokościowej, uzyskanie warunków technicznych, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę (zgłoszenia zakończenia robot); Nadzór autorski; Przygotowanie terenu - rozbiórki, niwelację terenu, prace przygotowawcze, ziemne; Roboty budowlane związane z wykonaniem układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych; Przyłącze kanalizacji deszczowej; Opracowanie dokumentacji powykonawczej; Przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie(zgłoszenia zakończenia robot); 4.Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 8.1. Pełnienie funkcji koordynujących w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców; 8.2.Prowadzenie Dziennika budowy; 8.3.Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 8.4.Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek, które nie zostały zaaprobowane; Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 8.5.Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 8.4, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 8.6.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części lub urządzeń w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt 8.7.Przeprowadzenia badań i odbiorów wymaganych przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie; 8.8.Wykonania badań, prób, testów, odbiorów technicznych, badań poziomu hałasu oraz badań w zakresie branży sanitarnej (np.: prób szczelności instalacji itd.); 8.9.Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 8.10.Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 8.11.Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); Zamawiający wymaga także odrębnej inwentaryzacji geodezyjnej instalacji podpłytowych; 8.12.Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 8.13.Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac projektowych i budowlanych w ramach projektu budowa układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych w Olsztynie, przy ul. Lubelskiej 37, w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1- projektu wielobranżowego, projektu budowlanego z wytycznymi do BIOZ; 2 robót budowlanych polegających na: a) budowie parkingu, b) budowie ciągu pieszego, c) wykonanie kanalizacji deszczowej, d) regulacji istniejących studzienek, e) wykonanie muru oporowego, 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia: Powierzchnia parkingu - 770 m2 Powierzchnia chodnika - 50 m2 Ilość miejsc postojowych-29 Szerokość stanowiska postojowego 2.30m, Przy stanowiskach usytuowanych pod kątem 45o 1- szerokość jezdni 3.50, 2-głębokość stanowiska 4.60 m, Przy stanowiskach prostopadłych do jezdni: 1-szerokość jezdni 5.00m, 2-głębokość stanowiska 5.00m, Ilość wpustów deszczowych - 2 Długość przyłączy DN 200 - 5 m Mur oporowy - 25 m. 3. Zakres robót do wykonania: 1.Zamówienie obejmuje projektowanie, pełnienie nadzoru autorskiego i budowę w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym i koncepcją zagospodarowania terenu stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia w systemie (zaprojektuj i wybuduj), a w szczególności: Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym wykonanie uzupełniających technicznych badań podłoża gruntowego (jeżeli Wykonawca uzna konieczność) i lewostronnej matrycy sytuacyjno - wysokościowej, uzyskanie warunków technicznych, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę (zgłoszenia zakończenia robot); Nadzór autorski; Przygotowanie terenu - rozbiórki, niwelację terenu, prace przygotowawcze, ziemne; Roboty budowlane związane z wykonaniem układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych; Przyłącze kanalizacji deszczowej; Opracowanie dokumentacji powykonawczej; Przygotowanie dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie(zgłoszenia zakończenia robot); 4.Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 4.1. Pełnienie funkcji koordynujących w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców; 4.2.Prowadzenie Dziennika budowy; 4.3.Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 4.4.Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów instalacyjnych i wykończeniowych musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek, które nie zostały zaaprobowane; Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 4.5.Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 8.4, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 4.6.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części lub urządzeń w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt 4.7.Przeprowadzenia badań i odbiorów wymaganych przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie; 4.8.Wykonania badań, prób, testów, odbiorów technicznych, badań poziomu hałasu oraz badań w zakresie branży sanitarnej (np.: prób szczelności instalacji itd.); 4.9.Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 4.10.Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 4.11.Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); Zamawiający wymaga także odrębnej inwentaryzacji geodezyjnej instalacji podpłytowych; 4.12.Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 4.13.Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 4.14.Zakupu materiałów, transportu elementów i materiałów budowlanych, 4.15.Wywiezienia gruzu, złomu, śmieci i ich utylizacji; 4.16.Zabezpieczenie obiektu - w terminie 2 tygodni od przejęcia placu budowy Wykonawca ogrodzi teren; 4.17.Wykonania urządzenia i utrzymania terenu budowy, wykonania obiektów tymczasowego zaplecza budowy oraz ich rozbiórki po zakończeniu budowy, wykonania projektu zagospodarowania placu budowy, sporządzenia planu BIOZ, wykonania projektu zabezpieczenia BHP, wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 4.18.Wykonania dróg tymczasowych; 4.19.Utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; 4.20.Zapewnienia dozoru, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż; 4.21.Ponoszenia opłat za zajęcie terenu, energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; 4.22.Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego; 4.23.Naprawy uszkodzonych w toku robót urządzeń podziemnych i dróg oraz przebudowy wszystkich kolizji ; 4.24.Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 4.25.Wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy wraz z raportowaniem miesięcznym o postępie prac. Dokumentację fotograficzną i raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni po upływie każdego miesiąca; 4.26.Doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonaniu robót; 4.27.Ubezpieczenia robót budowlano - montażowych objętych kontraktem, w tym prac przygotowawczych na terenie budowy wraz z materiałami i urządzeniami, które mają zostać wbudowane lub zamontowane do wysokości kontraktu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzeniem robót do wysokości 150 000,00 zł. 4.28.Pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach