Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
- Data zamieszczenia: 2020-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
REGON: 53141279200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa toalety publicznej przy ul. Magistrackiej w Głuchołazach wraz zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa toalety publicznej wg adaptowanego projektu gotowego „WC-Mini-model Basic”, na terenie położonym w Głuchołazach przy ul. Magistrackiej (dz. nr 481/2) wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu wg przyjętej koncepcji zagospodarowania terenów przyległych do ulicy Magistrackiej. Obiekt toalety publicznej jest wolno stojący, prefabrykowany, dostępny dla użytkowników uni-sex, przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne - poruszające się na wózku inwalidzkim. Roboty należy wykonać zgodnie z opracowanymi dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót. 2. W ramach budowy toalety publicznej przy ul. Magistrackiej wraz z zagospodarowaniem terenu należy wykonać w szczególności: 1) splantowanie i oczyszczenie terenu, przygotowanie go pod wykonywanie projektowanych nawierzchni 2) wytyczenie projektowanej toalety publicznej 3) roboty ziemne 4) wykonanie płyty fundamentowej 5) wykonanie wszelkich instalacji (sanitarne i elektryczne), niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania publicznej toalety 6) montaż toalety publicznej wraz z wszystkimi elementami wyposażenia 7) odtworzenie istniejącego chodnika o nawierzchni z kostki surowo łupanej 8) wykonanie obrzeży (rabaty wyniesionej 15 cm) 9) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych na powierzchni ok. 46 m2 [założenie rabaty wyniesionej, w tym wykonanie nasadzeń (drzewo – 1 szt., krzewy – 60 szt.)] 10) budowa części nawierzchni placu z kostki surowo łupanej – ok. 8 m2 11) montaż kosza na śmieci 12) uporządkowanie terenu 13) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w tym mapy powykonawczej). 3. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót i specyfikacjach wykonania i odbioru robót, które to dokumenty składają się na Dokumentację przetargową – załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: W dołączonym przedmiarze robót dotyczącym „Zagospodarowania terenów przyległych do ul. Magistrackiej w Głuchołazach” - do wyceny należy uwzględnić TYLKO elementy wykazane w pozycjach: 7, 8, 9, 10, 18, 19, 20, 22, 30, 35, 41. UWAGA: Ze względu na istniejącą zabudowę, tj. min. na odległość od okien i drzwi pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi oraz otaczające działki nie będące własnością gminy i związane z tym ograniczenia (odległości od granicy z sąsiednią działką budowlaną), a także istniejąca infrastrukturę, koniecznym jest zachowanie wymiarów wskazanych w projekcie budowlanym z dopuszczeniem wymiarów mniejszych, przy zachowaniu odpowiedniej przestrzeni dla niepełnosprawnych i spełnienia wszelkich wymagań dotyczących toalety automatycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą , sporządzoną na podstawie Formularza oferty Wykonawca składa: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodne z treścią Załączników nr 1 i 2 do SIWZ; 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.4. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12 - Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-07-08 - PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04