Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Rogożu, gmina Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Rogożu, gmina Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia publicznego na roboty budowlane pn. Budowa świetlicy wiejskiej w Rogożu, gmina Wisznia Mała. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres przedmiotu umowy określony został dokumentami wymienionymi w następującej kolejności, stanowiącymi integralną część umowy: 1)Oferta Wykonawcy, 2)Umowa - część II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3)Opis przedmiotu zamówienia, zwanego dalej OPZ- część III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na który składa się a)Projekt Budowlany, został sporządzony przez PIETRUCHA MROZIUK PROJEKT ul. Rzeczna 16, 55-003 Nadolice Wielkie, b)Projekt Wykonawcy - Branża Architektoniczna, został sporządzony przez PIETRUCHA MROZIUK PROJEKT ul. Rzeczna 16, 55-003 Nadolice Wielkie, c)Projekt Wykonawcy - Branża Konstrukcyjna, został sporządzony przez AG-PROJEKT Aleksander Bobowski ul. Etnografów 11, 51-220 Wrocław, d)Projekt Wykonawcy - Branża Elektryczna, został sporządzony przez PIETRUCHA MROZIUK PROJEKT ul. Rzeczna 16, 55-003 Nadolice Wielkie, e)Projekt Wykonawcy - Branża Sanitarna, została sporządzony przez Grupa Projektowa gpomega Projektowanie instalacji sieci sanitarnych ul. Popowicka 28, 54-210 Wrocław, f) Projekt Wykonawcy - Branża Drogi, został sporządzony przez PIETRUCHA MROZIUK PROJEKT ul. Rzeczna 16, 55-003 Nadolice Wielkie, g) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zostały sporządzone przez Biuro Inwestorskie Janusz Rybka, ul. Idzikowskiego 32a/3, 54-129 Wrocław: SST 00.00 Wymagania ogólne SST- 01.0.1 Roboty ziemne SST- 02.1.1 Roboty betonowe SST- 02.1.2 Roboty zbrojarskie SST- 02.1.3 Roboty murarskie SST- 02.1.4 Konstrukcje stropów gęstożebrowych SST- 02.1.5 Konstrukcje stalowe dachu SST- 02-1.6 Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji i ognioodporne konstrukcji stalowych SST- 02.1.7 Konstrukcje drewniane dachu SST- 02.1.8 Roboty pokrywcze dekarskie SST- 02.1.9 Roboty blacharskie - rynny, rury spustowe SST- 02.2.1 Sufity podwieszane z płyt G-K SST- 02.2.2 Tynki wewnętrzne i zewnętrzne SST- 02.2.3 Kładzenie płytek na ścianach i posadzkach SST- 02.2.4 Instalowanie drzwi, okien SST- 02.2.5 Roboty malarskie SST- 02.2.6 Roboty izolacyjne SST- 02.3.1 Budowa nawierzchni chodników SST-03.1.1 Instalacje sanitarne: Instalacje wodociągowe Roboty instalacyjne kanalizacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Instalacje centralnego ogrzewania Instalacje gazowe Instalacje wentylacyjne SST-03.1.2 Roboty w zakresie przewodów instalacyjnych i opraw elektrycznych 4) Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5) Ubezpieczenia budowy, zgodnie z wymogami §9 niniejszej umowy, 6) Załącznik nr 1 - Karta gwarancyjna, 7) Załącznik nr 2 - Wzór harmonogramu rzeczowo - finansowego, 8) Załącznik nr 3 - Wzór Protokołu odbioru częściowego zaawansowania robót. 2. W przypadku rozbieżności przepisów poszczególnych dokumentów, wymienionych ust. 1 niniejszego paragrafu, pierwszeństwo mają przepisy dokumentu wymienionego we wcześniejszej kolejności. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8 000 zł wadium słownie: osiem tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002, z adnotacją na kopii przelewu: wadium - Budowa świetlicy wiejskiej w Rogożu, gmina Wisznia Mała 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie, w dniu otwarcia ofert znajdować się będzie się na rachunku Zamawiającego. 8. Wadium składane w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 5, w terminie składania ofert. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach