Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg
- Adres: 26-015 Pierzchnica, Urzędnicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
REGON: 29101060700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Pierzchniance - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie świetlicy w miejscowości Pierzchnianka wraz z niezbędnymi instalacjami, przyłączami i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z dokumentacją projektowo- kosztorysową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Powierzchnia zabudowy: 96 m2 Kubatura: 481 m3 Budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny o wymiarach 8 x 12m. UWAGA: 1) Nie należy uwzględniać w ofercie wykonania zbiornika bezodpływowego na ścieki. Należy wycenić wykonanie przyłącza do zbiorczej kanalizacji sanitarnej. 2) W zagospodarowaniu terenu elementy małej architektury nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zakres robót określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa, która stanowi załącznik do SIWZ. Koszt energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków ponosić będzie Wykonawca na podstawie odczytów z liczników zainstalowanych na swój koszt. Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązujących norm, wiedzy technicznej "Warunkami technicznymi" oraz przepisami bhp Miejsce prowadzenia robót budowlanych należy ogrodzić oraz ustawić tablice ostrzegawcze. Wykonawca ustawi swoje zaplecze budowy w uzgodnionym między stronami miejscu. Odbiory odbywać się będą w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca dostarczy stosowne wymagane pozwolenia służb zewnętrznych (Straż, Sanepid, PINB). Wykonawca we własnym zakresie uzyska pozwolenie na użytkowanie przedmiotowego budynku. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. Wytyczne dostawy materiałów: • Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku. • Wykonawca dostarczy atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności na wszystkie użyte materiały. UWAGA: Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem kierownika budowy i kierowników robót. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego w rozdziale V pkt.2 SIWZ, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków – cz. II” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja istniejącej infrastruktury kulturalnej, turystycznej i sportowej na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Radkowie” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
Dodano: 2024-07-11 - „Adaptacja pomieszczeń w OSP w Sancygniowie celem utworzenia świetlicy środowiskowej”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
Dodano: 2024-07-10 - „Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów”
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
Dodano: 2024-07-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04