Urząd Gminy w Żórawinie ogłasza przetarg
- Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3165157 , fax. (071) 316 51 05
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żórawinie
ul. Kolejowa 6 6
55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
tel. 071 3165157, fax. (071) 316 51 05
REGON: 00054678500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowosci Nowojowice wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz bezodpływowym, szczelnym zbiornikiem na nieczystości płynne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres: Budowa budynku wolnostojącego o jednej kondygnacji nadziemnej z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, kryty dachem stomym, dwuspadowym symetrycznym, Budowa instalacji elektrycznej w budynku oraz budowa złącza kablowego i wewnętrznej linii zasilającej budynek. Budowa instalacji wodnej i kanalizacyjnej z odprowadzeniem ścieków do szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne. Budowa instalacji wentylacji mechanicznej. Budowa instalacji kanalizacji deszczowej Budowa instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o energię elektryczną- promienniki ciepła. Wykonanie dróg dojazdowych parkingów i chodników Budowa przyłącza wodociągowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania działalnosci objetej niniejszym zamówieniem. Niepodleganie wykluczeniu z postepowania na podstawie art 24 ust 1i 2 ustawy Pzp Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia , dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Zatrudnianie kierownika robót majacego co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac.Wykonania w okresie ostatnich pieciu lat a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy w tym okresie 2 robót budowlanych podobnych odpowiadajacych rodzajem i wartością do niniejszego zamówienia. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzajace uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2.Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywały niniejsze zamówienie posiadaja wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Potwierdzenie o przynaleznosci do własciwej izby samorzadu zawodowego 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzeduskarbowego oraz właściwego oodziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu 4. Oświaczenie z art 22 ust 1 5. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.Kierownik robót winien posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w wykonywaniu podobnych prac. 6. Wykaz zawierajacy potwierdzenie wykonania co najmniej 2 robót budowlanych podobnych odpowiadajacych swoim rodzajem i wartoscią do niniejszego zamówienia 7.Dokumenty potwierdzające , że wskazane prace zostały wykonane należycie. 8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27