Przetargi.pl
Podniesienie standardu i dostępności Budynku Komisariatu Policji Wrocław - Ołbin jako element poprawy stanu bezpieczeństwa w obszarze rewitalizacji Wrocławia.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie standardu i dostępności Budynku Komisariatu Policji Wrocław - Ołbin jako element poprawy stanu bezpieczeństwa w obszarze rewitalizacji Wrocławia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Podniesienie standardu i dostępności budynku Komisariatu Policji Wrocław - Ołbin, jako element poprawy stanu bezpieczeństwa w obszarze rewitalizacji Wrocławia -wykonanie przebudowy (wykonanie robót rozbiórkowych, ogólnobudowlanych i instalacyjnych) części budynku Komisariatu Policji Wrocław-Ołbin we Wrocławiu, obejmująca: a.) dla budynku komisariatu: - przebudowę nieużytkowego poddasza w celu jego adaptacji. Wydzielenie w poziomie poddasza nowego układu funkcjonalnego obejmującego m.in. pomieszczenia biurowe, sanitarne, socjalne, szatnie, suszarnie; - wymianę wszystkich uszkodzonych i zużytych elementów więźby dachowej - zabezpieczenie przeciwpożarowe i impregnacja elementów drewnianych więźby dachowej; - wykonanie nowych ścianek działowych; - wymianę instalacji odgromowej; - wykonaniu nowych ław i stopni kominiarskich; - wymianę pokrycia dachowego z blachy wraz z deskowaniem na blachę tytanowo- cynkową; - wykonanie ocieplenia połaci dachowych; - montaż okien połaciowych; - wymianę systemu odwodnienia dachu wraz z przemurowaniem kominów i wykonaniem czap kominowych; - wykonanie zabezpieczeń p.poż. elementów konstrukcyjnych; Do wykonania przewidziane są nw. prace: 1. Roboty rozbiórkowe w strefie objętej opracowaniem: -Demontaż istniejących drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami; - Demontaż istniejących okien i krat okiennych; - Rozbiórka wskazanych w dokumentacji projektowej istniejących ścian; - Skucie warstw posadzkowych; - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - Demontaż pokrycia dachowego z blachy wraz z deskowaniem; - Demontaż uszkodzonych elementów więźby dachowej; - Demontaż elementów systemu odwodnienia budynku (rynien, rur spustowych , obróbek blacharskich); - Rozbiórka fragmentów wszystkich kominów w częściach wystających ponad dach i 30 cm poniżej jego; - poziomu, - Rozbiórka stropu nad klatką schodową na poziomie poddasza; - 2. Roboty ogólnobudowlane: - przebudowa nieużytkowego poddasza w celu jego adaptacji. Wydzielenie w poziomie poddasza nowego układu funkcjonalnego obejmującego m.in. pomieszczenia biurowe, sanitarne, socjalne, szatnie, suszarnie; - wymiana elementów więźby dachowej zakwalifikowanych do rozbiórki - wykonaniu nowych ław i stopni kominiarskich; - wymiana pokrycia dachowego z blachy wraz z deskowaniem; - wykonanie ocieplenia połaci dachowych; - montaż okien połaciowych; - wymianę systemu odwodnienia dachu wraz z przemurowaniem kominów i wykonaniem czap kominowych; - malowanie wewnętrzne w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 3. Roboty instalacyjne w pomieszczeniach objętych opracowaniem -Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w poziomie poddasza; - Wykonanie nowej instalacji wod.-kan. na poziomie poddasza; - Wykonanie nowej instalacji c.o. na poziomie poddasza; - wykonanie nowej instalacji elektrycznej w poziomie poddasza - wykonanie instalacji niskoprądowych w poziomie poddasza; - Wykonanie nowej instalacji odgromowej 4. Roboty elektryczne w pomieszczeniach objętych opracowaniem -Nowa instalacja gniazd wtykowych i oświetlenia - Wykonanie sieci logicznej i telefonicznej; - Wykonanie nowej instalacji odgromowej Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót ( załącznik nr 1 do SIWZ) , specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz projektem ( załącznik nr 3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 18 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjne ) b. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie przebudowy lub remontów ), których wartość nie była mniejsza niż 400 000 zł. brutto (każda), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. z 2008 Nr 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 6 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 1 ) posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi ((wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjne ) oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu, 3. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z uwzględnianiem warunku określonego w Rozdziale pkt 2b SIWZ ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 7 ), 4. minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty przedstawione w wykazie o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane z należytą starannością . Oznaczenie dokumentów winno jednoznacznie wskazywać, którego dotyczą zadania. Rozdział VIII.. 1. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 6 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 7 5. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy ich udział w realizacji zamówienia jest przewidywany - załącznik nr 8 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 9 do SIWZ 7. Kosztorys ofertowy podpisany w sposób określony w Rozdziale XI pkt 6 SIWZ, 8. Dokument wniesienia wadium 9. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: - zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, - dokumenty przetargowe oraz oświadczenia winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub - w przypadku gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwa wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach