Przetargi.pl
BUDOWA ŚWIETLICY SZKOLNEJ Z ZAPLECZEM ŻYWIENIOWYM PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W RYNIE

Urząd Miasta i Gminy Ryn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-520 Ryn, ul. Świerczewskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4293970 , fax. 087 4218034
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ryn
    ul. Świerczewskiego 2 2
    11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4293970, fax. 087 4218034
    REGON: 00052930900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ryn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚWIETLICY SZKOLNEJ Z ZAPLECZEM ŻYWIENIOWYM PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W RYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA ŚWIETLICY SZKOLNEJ Z ZAPLECZEM ŻYWIENIOWYM PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W RYNIE. a) Podstawowe dane budynku: powierzchnia zabudowy 449,00 m? kubatura 5166,00 m? powierzchnia użytkowa 1678,00 m? b) Budowa świetlicy szkolnej obejmuje:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 110 000 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem do składania ofert. c) zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem do składania ofert. d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu obiektów kubaturowych o minimalnej wartości prac 2 0000 000,00 brutto każda w tym jeden obiekt użyteczności publicznej oraz załączenia dokumentów (referencje), że roboty te zostały wykonane należycie. e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 30% oferowanej ceny brutto wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zawodowej zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. h) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. i) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ryn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach