Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w ul. Świtezianki w Andrespolu, w ul. Jabłoniowej w Stróży i w ul. bez nazwy (obecnie ul. Kresowa) w Janówce.

Urząd Gminy Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2132440 , fax. 042 2132434
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Andrespol
    ul. Rokicińska 126 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 042 2132440, fax. 042 2132434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w ul. Świtezianki w Andrespolu, w ul. Jabłoniowej w Stróży i w ul. bez nazwy (obecnie ul. Kresowa) w Janówce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Andrespol w miejscowościach: a)Andrespol: ul. Świtezianki od połączenia z istniejącym wodociągiem na długości 41,20 m, z rur PEHD ?110 mm, b)Janówka: ul. bez nazwy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ujednoliconego tekstu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a)dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, kierownik budowy który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych. b)osoby kierujące realizacją zamówienia posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, c)wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwie roboty w zakresie sieci wodociągowych o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy) netto każda. WARUNEK-3 1.Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK-1 1.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)-zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - data wystawienia, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK 2 1.Wykaz osób, (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3.Przedłożone przez wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz ważne w dniu składania oferty zaświadczenie, iż są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). 4.Wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. budową dwóch sieci sieci wodociągowych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy PLN) netto każda - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający należyte wykonanie robót, okres, zakres wykonanych robót oraz ich wartość. WARUNEK 3 1.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy) - data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. 2.Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrespol.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach