Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w Twardej ul. Tomanka

Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Prez. I. Mościckiego 31/33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7247083 , fax. 044 7247083
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
    ul. Prez. I. Mościckiego 31/33 31/33
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7247083, fax. 044 7247083
    REGON: 59220137500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w Twardej ul. Tomanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci wodociągowej 110 mm - 690,5 m i 90mm - 666,5 m. wraz z przełączeniem jednego przyłącza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) wykażą min 4 osoby, w tym kierownik budowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) wskażą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy rurociągów, osoba ta powinna posiadać aktualną na czas realizacji robót przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; c) Wykażą niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca, a w przypadku najmu lub dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt: samochod samowyładowczy o ładowności min. 4,5 t szt. 1, koparka o poj łyżki min. 0.25 m? szt. 1, ubijak mechaniczny szt. 1, 3). Posiadają doświadczenie zawodowe w postaci należycie wykonanych robót w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Przedstawić należy wykaz minimum 2 zadań tj. budowa sieci wodociągowych średnicy min 90 mm, o wartości sumarycznej nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 4) Spełniają wymagania określone w art. 22, ust 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający odrzuci oferty oparciu o przepisy art. 24, ust. 4 i art. 89, ust 1. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ ł DOKUMENTÓW. JAKE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku spółek cywilnych i jawnych zaświadczenie z urzędu skarbowego winno obejmować spółkę oraz wspólników tej spółki. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2007-2009). Należy wskazać min. 4 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych wraz z aktualnym zaświadczeniem na czas realizacji robót, o członkostwie w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego - dla kierownika budowy. 8) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - samochód samowyładowczy o ładowności min. 4,5 t szt. 1, koparka o poj. łyżki min. 0,25 m? szt. 1, ubijak mechaniczny szt. 1. 9) Wykaz minimum 2 zadań tj. budowa sieci wodociągowych średnicach min 90 mm i wartości sumarycznej nie mniejszej niż wartość złożonej oferty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (referencje). 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. 5 pkt. 1 ppkt 1 - 5 swiz dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. 5 pkt. 1 ppkt 1 ÷ 4 siwz, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605). 6. POZOSTAŁE DOKUMENTY. KTÓRE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEDŁOŻYĆ Z OFERTA. 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na poziomie scalenia odpowiadającym poziomowi scalenia robót przyjętych w katalogach zawierających nakłady rzeczowe. Baza cenowa i normatywna dowolna włącznie z kalkulacjami własnymi lub danymi rynkowymi. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Budowlanego, stwiorb i przedmiaru robót. Inne świadczenia płatne przez Wykonawcę (np. z tytułu pomiarów i badań) oraz elementy ryzyka związanego z wykonaniem całości zadania winny być wkalkulowane w cenę pozycji kosztorysowych lub dodatkowych pozycji w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach