Urząd Gminy w Sosnowicy ogłasza przetarg
- Adres: 21-230 Sosnowicz, ul. Spokojna 10
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 5912152 , fax. 0-82 5912152
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sosnowicy
ul. Spokojna 10 10
21-230 Sosnowicz, woj. lubelskie
tel. 0-82 5912152, fax. 0-82 5912152
REGON: 00054579700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w Nowym Orzechowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej w Nowym Orzechowie. Obejmuje ona wykonanie sieci wodociągowej w letniskowej części miejscowości Nowy Orzechów, gmina Sosnowica, powiat Parczew zgodnie z pozwoleniem na budowę AZ.VII.7351/257/08 z dnia 01.10.2008 r. w następującym zakresie: -rurociągi PCW ciśnieniowe kielichowe łączone na uszczelkę gumową o śr. zewn. 110 mm -1077,00 m; -rurociągi PE ciśnieniowe Dn 63 mm-124,00 m; -rurociągi PE ciśnieniowe Dn 76 mm - 274,00 m; -hydranty pożarowe nadziemne na kolanie stopowym kołnierzowym o śr. nominalnej 80 mm - 8.00 szt; Źródłem wody będzie istniejąca stacja wodociągowa położona w miejscowości Nowy Orzechów poprzez istniejącą sieć wodociągową. Sieć prowadzona będzie w drogach gminnych oraz lokalnych drogach osiedlowych, które są nieutwardzone. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera projekt budowlano-wykonawczy wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga:Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie w miejscu zamawianych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się na kwotę wysokości 2 500,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 63 8042 0006 0130 0231 2000 0050 . 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego zamawiającego (tj. wpływu środków finansowych na rachunek zamawiającego). 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust.5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę. 8. Wykonawca traci wadium, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i w tym względzie są przedsiębiorcami w rozumieniu Art. 2 i Art. 4 ust. 1 i 2, prowadzącymi działalność gospodarczą zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami ); 2) posiadania wiedzy i doświadczenia i w tym względzie : a) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie : a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osobami, które będą pełniły obowiązki kierownika budowy (branża sanitarna )wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej i w tym względzie : a) dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 80.000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; 5) braku podstaw do wykluczenia w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.; 6)spełniają wymagania określone w SIWZ. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: -jest niezgodna z ustawą -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zawiera błędy w obliczeniu ceny -wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 2.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1 i 3.2 pkt.1,2,3,4, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3.1 pkt 2,3,4,5,6,. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. 2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.4.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga aby dokumenty wymienione w ust.3.2 pkt.1,2,3,4 dotyczące tych podmiotów załączyć do oferty Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego; 2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Należy wykazać co najmniej 3 zadania budowy sieci wodociągowej o wartości minimum 80 000 zł każda; 3) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane potwierdzenie dysponowania osobą/ami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie instalacji sanitarnych co najmniej jedna osoba; 4)oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł; 6)opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; 3.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć : 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 3.4. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.5. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowica.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Olchowej w Zamościu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1532 L (od dr kr. nr 19- Kock- Obw. Kocka - Tarkawica - Ostrówek Kolonia- do dr. pow. nr 1536 L) polegająca na budowie chodnika w m. Tarkawica.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika w m. Okopy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol-Sławatycze-Włodawa-Okopy-Horodło-Zosin na odcinku od km 115+420 do km 116+800
Dodano: 2016-07-26 - Zagospodarowanie terenu działki Nr 355/13 w Motyczu - budowa boiska wielofunkcyjnego, boiska do piłki nożnej z infrastrukturą towarzyszącą w Motyczu.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa sieci dróg gminnych poprzez przebudowę wybranych odcinków dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Józefów, Jarczówek i Jonnik
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej w m. Szewnia Górna
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 108681L położonej na działce nr ew. 551 w m. Dzierzkowice Wola na odcinku na długości 0,876 km ( od km 1+024 do km 1+900 )
Dodano: 2016-07-07 - Remont i przebudowa osiedlowych boisk rekreacyjnych, budowa zaplecza sanitarno-szatniowego, zagospodarowanie terenu oraz wjazdu na działce nr 149, obręb 39, ark. 4 przy ul. Judyma 1 w Lublinie
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót budowlano sanitarnych w budynku Collegium Pathologicum przy ul. Jaczewskiego 8 b w Lublinie ( nr sprawy: UM-ZP-262-30/16)
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa drogi gminnej Nr 100921L ul. Młynarska w Piszczacu oraz drogi gminnej Nr 100907L ul. Wąska w Piszczacu
Dodano: 2016-06-07