Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ROZDZIELCZEJ Z PRZYŁĄCZAMI KAŁDUS - BRZOZOWO.

Gmina Chełmno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6861540 , fax. 056 6861540
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmno
    ul. Dworcowa 1 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6861540, fax. 056 6861540
    REGON: 00053144700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ROZDZIELCZEJ Z PRZYŁĄCZAMI KAŁDUS - BRZOZOWO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami z rur HDPE łączonych przez zgrzewanie. Celem inwestycji jest zaopatrzenie w wodę mieszkańców miejscowości Kałdus. Zakres prac obejmuje: a) rob
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. 2. Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 3. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: 1) wypełniony formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o treści określonej w załączniku Nr 2 do SIWZ; 3) dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ; 4) dokument potwierdzający wpłacenie wadium w przypadku przelewu; 5) wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 4; 6) wypełniony kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ; 7) oświadczenie w/s przekazania części zamówienia podwykonawcom - Załącznik Nr 5. 4. Oferta, a także wszelkie składane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką. 6. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) wskazane w pkt. 3 ppkt 5) 7. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami winny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji. 8. W przypadku, gdy jakikolwiek składnik wzoru ofert nie dotyczy Wykonawcy należy wpisać nie dotyczy. 9. Wymagane powyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach