Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg
- Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3894210 , fax. 052 3894220
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3894210, fax. 052 3894220
REGON: 09235094900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WIŚNIEWA - LUTOWO DRUGI ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Wiśniewa - Lutowo w technologii nawierzchni bitumicznej o długości ok.1,18 km - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający pobierze wadium w kwocie 5000 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy. Ocena spełniania warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), b)pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt,4 w związku z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3) c)aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 19listopada 2008 roku.) odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 19 lutego 2009r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego e) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 19 lutego 2009r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu f) wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat (min.2 szt. - o wartości min. 300.000 zł każda), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 4) g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 5) - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulicy Kasprowicza w Toruniu
Dodano: 2016-07-15 - Remont ulicy Mohna w Toruniu
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Boboli etap I, Tujakowskiego i Słowiczej w Toruniu
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Astrowej i Narcyzowej w Toruniu.
Dodano: 2016-05-17 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i remont ul. Dominikańskiej w Toruniu na odc. od ul. Prostej do ul. Zaułek Prosowy wraz z wymianą wodociągu i budową odgałęzienia bocznego kanalizacji sanitarnej do kościoła ewangelicko-augsburskiego przy ul. Wały gen. Sikorskiego 14.
Dodano: 2016-05-11 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulicy Danielewskiego w Toruniu na odcinku od ul. Rybaki w kierunku południowym
Dodano: 2016-04-29 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Boboli etap I, Tujakowskiego i Słowiczej w Toruniu
Dodano: 2016-04-29 - Opracowanie dokumetnacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Moniuszki, Klonowica i Jaroczyńskiego w Toruniu
Dodano: 2016-04-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz remont ulic Astrowej i Narcyzowej w Toruniu
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa ulicy Okole w Mogilnie na odcinku od skrzyżowania z ul. Żeromskiego w kierunku ul. Chrobrego do istniejącej nawierzchni z kostki betonowej.
Dodano: 2016-03-10