Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Górnej w Rudzińcu (zadanie wieloletnie, tj. realizacja w latach 2011-2012)

Urząd Gminy Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324000 700 , fax. 032 4000 703
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudziniec
    ul. Gliwicka 26 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0324000 700, fax. 032 4000 703
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Górnej w Rudzińcu (zadanie wieloletnie, tj. realizacja w latach 2011-2012)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej, w zakres robót wchodzi m.in.: a) wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych w ilości 401,00 mb; b) wykonanie sieci wodociągowej z rury PE 100 SDR 11 90 mm w ilości 401 m; c) montaż hydrantów p.poż. podziemnych fi 80 - mm w ilości 2 sztuk; d) wykonanie dezynfekcji budowanej sieci oraz próby szczelności - 1 kpl. e) roboty geodezyjne powykonawcze; 1.2 Zakres robót należy wykonać zgodnie z dołączoną do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, mapą przedstawiającą zakres opracowania i przedmiarem robót. 1.3 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentacji. Przedstawione przez Wykonawcę dokumenty w ofercie dotyczące rozwiązań równoważnych mają jak najdokładniej opisywać proponowane urządzenia, by umożliwić Zamawiającemu podjęcie decyzji o ich równoważności. 1.4 Uwaga!!! Przedmiary robót służą Wykonawcy jedynie jako pomoc w celu rzetelnego przygotowania oferty. W przypadku rozbieżności lub braku wyszczególnionych robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji projektowej. Wykonawca ponosi koszty np. wynajęcia rusztowania oraz innych rzeczy, które nie są wyszczególnione w przedmiarze robót a są potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. 1.5 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 1.6 Wykonawca ponosi koszty nadzorów specjalistycznych tj.: obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z naniesieniem na zasoby geodezyjne w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, koszty nadzoru nad robotami budowlanymi prowadzonymi przez kierownika budowy i kierowników robót i innych niezbędnych do realizacji zamówienia. 1.7 Wykonawca zabezpieczy teren budowy na własny koszt. 1.8 Wykonawca uzgodni z zarządcą drogi, umieszczanie urządzenia wodociągowego w pasie drogowym, na własny koszt oraz zawiadomi o realizacji wykonywanych robót z zarządców sieci uzbrojenia terenu zgodnie z wymogami zapisanymi w protokole posiedzenia zespołu ds koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z dnia 06.12.2011r. (wniosek nr 511/2011). 1.9 Wykonawca po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego będzie zobowiązany do występowania w imieniu Zamawiającego we wszystkich sprawach urzędowych i formalnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności: uzyskania dziennika budowy wraz z jego opieczętowaniem, zawiadomienia rozpoczęcia prac budowlanych, zawiadomienia o zakończeniu budowy, zgłoszenia umieszczenia urządzenia w pasie drogowym. 1.10 Wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień z właściwymi organami i poniesie ewentualne koszty z tym związane. 1.11 Wykonawca zleci i poniesie koszty nadzoru technicznego ze strony użytkowników istniejącego uzbrojenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl - BIP - Zamówienia publiczne powyżej 14 tyś euro
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach