Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Wolbórz

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6164251 , fax. 044 6164241
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 044 6164251, fax. 044 6164241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Wolbórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Wolbórz polegająca na : a) Budowie rozdzielczej sieci wodociągowej w Wolborzu ul. Polna o parametrach: ? sieć wodociągowa z rur PVC ?110 mm, o długości - 161,45 mb ? hydranty p-poż ? 80 - naziemne , zasuwy hydrantowe ? 80 z obudową i skrzynką w ulicy- 2kpl - sieć wodociągowa z rur o ? 40 mm, nawiertki MSC ? 110/40 mm, zasuwy ? 32 mm z obudową i skrzynką w ulicy - 10 kpl. b) Budowie rozdzielczej sieci kanalizacyjnej w Wolborzu ul. Polna o parametrach: - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PCV ? 200 mm o długości 72,30 mb - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PCV ? 160 mm o długości 18,20 mb - studnie rewizyjne z kręgów żelbetonowych ? 1000 mm 4 szt - studzienki inspekcyjne systemowe ? 400 mm 3 szt c) Budowie rozdzielczej sieci wodociągowej w Adamowie o parametrach : ? sieć wodociągowa z rur PVC ?110 mm, o długości - 91,55 mb ? hydrant p-poż ? 80 - naziemny , zasuwa hydrantowa ? 80 z obudową i skrzynką w ulicy- 1 kpl - sieć wodociągowa z rur o ? 40 mm, nawiertki MSC ? 110/40 mm, zasuwy ? 32 mm z obudową i skrzynką w ulicy - 3 kpl. 2. Szczegółowy opis rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i przedmiary robót ,stanowiące załącznik do SIWZ w części 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). VIII. 2 Spełnienie w /w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do oferty dokumentów .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , podpisane własnoręcznie . Działające wspólnie osoby fizyczne lub prawne powinny złożyć indywidualne oświadczenia. Zamawiający prosi, aby własnoręczne podpisy na oświadczeniu i ofercie były czytelne, tj. zostały złożone w sposób umożliwiający odczytanie, co najmniej nazwiska osoby podpisującej. W przypadku zaistnienia wątpliwości czy oświadczenie zostało podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, Zamawiający może zażądać dostarczenia w ustalonym przez siebie terminie wzoru podpisu uwiarygodnionego przez osobę zaufania publicznego (np. radcę prawnego, adwokata, notariusza, itp.). 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame...). Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). 3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i nie zalega z opłacaniem podatków, opłat . . 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , - lub/i pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ,jeżeli w wykazie wskazanym w pkt. 6 Wykonawca wykazał osoby ,którymi będzie dysponował, * 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą kierować robotami posiadają wymagane uprawnienia, , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. KOSZTORYSY OFERTOWE - sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz ewentualnie wykonanych we własnym zakresie obmiarów sprawdzających. Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej 8. Wypełniony FORMULARZ CENOWY sporządzony zgodnie z wzorem nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach