Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Rzecznej w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Rzecznej w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Rzecznej w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka, w zakresie: a) budowy kanałów sanitarnych grawitacyjnych PVC SN 8 S SDR 34 Ø 200 mm i Ø 160 mm (z nadrukiem wewnętrznym) b) budowy kanałów sanitarnych ciśnieniowych PE 100 SDR 17 c) budowy kanałów bocznych (do granicy przyłączanej posesji) PVC SN 8 S SDR 34 d) budowy przyłączy (na terenie przyłączanej posesji) PVC SN 8 S SDR 34 e) budowy sieciowej przepompowni ścieków f) rozbudowę istniejącej sieciowej przepompowni ścieków PS3 przy ul. Cyprysowej w m. Kiełczów (dz. nr 311/7) tj. wyposażenie w układ dezodoryzacji powietrza g) budowy przyłącza wodociągowego do pomieszczenia biofiltra na przepompowni PS3 przy ul. Cyprysowej (dz. nr 311/7) w ramach odrębnego zgłoszenia przystąpienia do budowy lub wykonania robót budowlanych h) rozbudowę istniejącej sieciowej przepompowni ścieków PG1 przy ul. Polnej w m. Kiełczów (dz. nr 166/1) tj. wyposażenie je w stacjonarny agregat prądotwórczy z układem SZR i) przebudowę istniejących studni S1, S2, S3 przy ul. Cyprysowej w m. Kiełczów (dz. nr 488/6) tj. wyposażenie ich we wkładki chroniące przed szkodliwym działaniem gazów agresywnych j) przebudowę istniejącego układu rozprężnego RT3 przy ul. Polnej w m. Kiełczów (dz. nr 467) tj. zabezpieczenie studni przed działaniem gazów agresywnych (S1, S2, S3) k) aktualizacji projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzeń, z zastosowaniem sygnalizacji świetlnej (w razie konieczności) l) przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej dla rurociągów grawitacyjnych przed odbiorami częściowymi 2. Zamawiający informuje, iż prace stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w zwartej zabudowie mieszkaniowej w ciągu obciążonych znacznym ruchem kołowym dróg. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób zapewniający jak największy komfort zarówno dla ruchu pieszego jak i dla ruchu kołowego poprzez wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę: ECOTEQ I. Bors, R. Flis Sp. j., z siedzibą przy ul. Wilczycka 14, 55-093 Kiełczów, zawierającej projekt budowlany, STWiORB, przedmiar robót, informację BIOZ oraz w projekcie umowy – będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający posiada: - zgłoszenie z projektem z dnia 16 grudnia 2019 r. – Zaświadczenie nr 19/2020 z dnia 22 stycznia 2020 r. o niewniesieniu sprzeciwu dla sieci kanalizacji sanitarnej wydane przez Starostę Powiatu Wrocławskiego; - zgłoszenie z dnia 16 grudnia 2019 r. wraz z brakiem sprzeciwu dla przyłączy kanalizacji sanitarnej wydane przez Starostę Powiatu Wrocławskiego; - zgłoszenie z dnia 16 grudnia 2019 r. wraz z brakiem sprzeciwu dla przyłącza wody do pomieszczenia biofiltra na przepompowni wydane przez Starostę Powiatu Wrocławskiego. 5. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi: Wykonawca na wykonane roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia udziela gwarancji (wymagane minimum 36 miesięcy) liczonej od dnia odbioru końcowego. Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ pn. Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w ofercie w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony ZP.271.17.2020.KP – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ulicy Rzecznej w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) kosztorys ofertowy, 2) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy; (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, winno być złożone wraz z ofertą) lub inne dokumenty chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2014 r, poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6) dowód wniesienia wadium (sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w rozdz. XIII SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach